INDIGNACIÓ Tot comença cuant un matí vaig anar en companyia de la meua nóvia a la clínica de rehabilitació daci de L'Alcúdia perque preferia algo del poble antes de deixar-me els diners en un altre costat, quina va ser la meua sorpresa, cuant resivisc un NO rotunt a la proposició de accedir al local per vore les instalacions,ja que estem parlant de una rehabilitació de mes de 6 mesos. Com m'avien parlat del bon fer del seu propietari vaig decidir parlar amb ell directament per a solucionar el mal en-tingut,per la vesprada la meua nóvia va anar (ja que jo vaig amb cadira de rodes)i la torna atendre el mateix recepcionista no posant-la amb contacte amb el propietari. Pregunten-li si es creïa mes que els altres clients ja que ningú li ha demanat mai vore el local (jo com ha consumidor bec llògic vore les instalacions on hem van a tractar una rehabilitació post operatòria durant 6 mesos...) amics no estem parlant de comprar un kilo de creïlles. El recepcionista ofés i de males maneres entra a la meua nóvia a les instalacions,a pesar de que ella insistí en que el interessat no era ella si no el seu nóvio i que per res necessitava entrar. Una vegada dins la posa en evidencia davant dels demés clients diguen-li: -Veus aso son les instalacions asi hi ha gent i li estàs llevant la intimitat. QUE FAS ASI!!!! Davant eixa situació ja soles desijava eixir d'Aquell lloc. La chabala soles volia un bon enteniment i torna amb una desagradable experiència. Som partidaris de gastar-nos els diners en el poble abans que en un altre lloc. Es una llastima que una clínica tant competent tinga un servici tant pèssim. Aques-ta critica vuic que siga constructiva i no destructiva, espere que millore el servici ja que es decepcionant que en el teu poble et tracten així. Salutacions Julio Fores |