Foro- Ciudad.com

la Font d'En Carròs - Valencia

Poblacion:
España > Valencia > la Font d'En Carròs
09-07-15 18:51 #12763621
Por:No Registrado
Respecte a la Llei de la Memória històrica
Jo si vull pagar fem i impostos com cal, es dir de forma justa,per que aquestos diners s'utilitzen per el benestar de tots.Si li demane al nou batle, que ja , d'una vegada i per respete a La Memória elimine d'una vegada el simbol franquista de la gallina, que presideix la façana de les escoles.Seria un gest de justícia.Moltes gràcies.
Puntos:
15-07-15 19:47 #12768214 -> 12763621
Por:No Registrado
RE: Respecte a la Llei de la Memória històrica
La Fundaciò Francisco Franco, subvencionat amb diners públics, es dir de tots nosaltres, vol denunciar, a tots-totes les autoritats que eliminen tot simbol o nom de carrers del dictador.No hi ha ningún país:ni Alemania, Itàlia... que conserven algo amb referència a Hitler i Musolini, cosa lògica, per que es una barbaritat que aquestes altures, els dictadors assesins no mereixen ningún reconeiximent, tot el contrari: no oblidar la História per tal de no repetirla i eliminar tot símbol d'aquestos personajes que sols es van portar que mort i sufriment.Aguirre, vol que es deroge La Memória Històrica.Ja mostra la sarpa.Que peronaje.Rajoy tan adulador i seguidor de la Merkel, que favoreixca la eliminaciò i que la imite, sols amb això, que ja seria, ja.
Puntos:
30-07-15 10:48 #12779669 -> 12768214
Por:patro

RE: Respecte a la Llei de la Memória històrica
Me alegro de que le metan una denuncia a la Rita Barberá por ningunear la Ley de la Memoria Histórica. Pero como no le va a pasar nada...
En ningún país del mundo pasa lo que pasa aquí.

Esperanza Aguirre debería encontrarse en paradero desconocido si tuviera un ápice de vergüenza ya que, al fin y al cabo, no se enteró de que sus colocados robaban a manos llenas. Es demencial que esta gente continúe como si nada, y dando lecciones a los demás que ya es tener morro.

La culpa de que tengamos el Valle de los Caídos tal y como está, con los dictadores en sus mausoleos, y el Pazo de Meirás sólo para los Franco, cuando a éstos, a la muerte del dictador, les tendrían que haber dado pasaporte para que salieran de España para no volver jamás en generaciones, es de quienes aprobaron la Ley para luego cruzarse de brazos ante los que no solamente no cumplieron dicha Ley sino que hicieron todo para no ponerla en práctica.

El PP, ninguneando la ley de la Memoria Histórica, sólo demuestra que está al lado de los fascistas. Ahora se jactan de tener gente nueva y joven en el partido. ¡Renovación en el PP! ¡No estarán hablando del Pablo Casado¡ ¡Si es un clon del PP más jurásico!

Ya veremos si celebramos uno de estos días la retirada del escudo franquista que preside la fachada de la ESCUELA PÚBLICA. Pienso que deberían retirarlo con todo el "amor del mundo", para que no se rompa ni estropee, y así poder subastarlo. Estoy segura de que no faltarían pujadores nostálgicos del régimen fascista que se gastarían sus euros sin ningún pudor. En democracia cada cual es libre de tener sus gustos y preferencias mientras no los imponga a los demás. Luego que se lo lleve (el escudo del dolor) a su casa y se lo coloque encima de la chimenea. Igual se muere feliz contemplando su pasado. ¡Que le aproveche, a quien sea!

Ruego tengan en consideración esta idea de la subasta. El dinero iría para los necesitados, que los hay.
Si mi idea llega demasiado tarde será porque el escudo ya ha pasado a mejor vida.

Un saludo. Patro.
Puntos:
27-08-15 15:50 #12810619 -> 12779669
Por:No Registrado
RE: Respecte a la Llei de la Memória històrica
Sols reconèixer a Pablo, el cumplir amb la llei de la Memòria Històrica i retirar l'escut Anticonstitucional que lluia, ja fa molts anys, massa anys en les Escoles del nostre poble.La llei està per cumplirla.Durant tot aquestos anys, tots han obviat el fer-ho.Gràcies Pablo.Els nostres xiquets que creixquen amb llibertad.Pablo, no ha conegut al dictador, però el CONÈIXER LA HISTÒRIA, TÉ COM COMSECUÈNCIA EL NO REPETIRLA.
Puntos:
27-08-15 20:36 #12810860 -> 12810619
Por:No Registrado
RE: Respecte a la Llei de la Memória històrica
Espere que la pròxima iniciativa del Sr. Batle i del seu equip de govern siga la millora de les instal.lacions de l'escola, i que els xiquets creixquen no només en llibertat, si no en unes instal.lacions més salubres i dignes, esperem que no passe cap desgràcia.....
Puntos:
27-08-15 21:04 #12810884 -> 12810860
Por:No Registrado
RE: Respecte a la Llei de la Memória històrica
Si, com no! Aquestes escoles estan per ferles noves.Ho vec molt dificil.Els del P.P.han amputat i o han anulat el presupost de la Cultura Pública.Ara seria un miracle i no li se pot demanar miracles.Sols espere que , reduixca impostos dedocrátics i que foren justos i que deixara participar i rebre al poble, la participaciò de tots es fonamental i no ignorar-mos que es el que l'anterior alcalde tenia de costum.
Puntos:

Tema (Autor) Ultimo Mensaje Resp
Llei de Seguretat Ciutadana del P.P. Por: No Registrado 29-11-13 19:21
patro
9
LA LLEI DEL BURKA I EL VEL Por: remington 08-07-10 10:45
Leo_08
16
L'ALCALDE DESCONEIX LA LLEI Por: Pereelfonter 04-11-09 10:18
No Registrado
2
Simulador Plusvalia Municipal - Impuesto de Circulacion (IVTM) - Calculo Valor Venal
Foro-Ciudad.com - Ultima actualizacion:08/08/2020
Clausulas de responsabilidad y condiciones de uso de Foro-Ciudad.com