30-08-11 13:57 | #8638371 |
Por:No Registrado | |
Fiestas Se acabaron las Fiestas Patronales 2011...y ahora es momento de evaluacion: Libro de fiestas..........................................0 Coordinacion entre festeros,iglesia y ayuntamiento........0 Organizacion..............................................0 Diversidad................................................3 Entrenimiento.............................................3 Subvenciones..............................................2 Limpieza..................................................4 total:1'71 La asignatura ha sido suspendida Queda pendiente para el proximo año. P.D: Clavarios y clavariesas, presidentes de comisiones y todo aquel que tenga que ver con fiestas pasar vuestra evaluacion. ¿Cuanto habeis recibido de suvbenciones? ¿cuanta ayuda habeis recibido? ¿ he informacion? ¿Cuantas cosas os han negado? | |
Puntos: |
31-08-11 12:04 | #8644291 -> 8638371 |
Por:Pau1980 ![]() ![]() | ![]() ![]() |
RE: Fiestas Hola bon dia! molt bona idea anem a opinar i avaluar les festes patronals 1) del llibre de festes no vaig a opinar ja vaig dir tot el que havia de dir ... (0) 2) coordinació i organització, cap, en la malloria de casos s'han solucionat les coses de rebot, ja que sempre a hagut algú que en últim moment els a recordat el que havia de fer o calia. .... i l'excusa és que era la primera vegada que estan en festes "toca nassos" "però aquests d'on són" ... (0) (segons el seu programa electoral ... recuperar les tradicions i fomentar les iniciatives que les enfortisquen)sera a l'any que bè 3) diversitat ... doncs home que vols que et diga ... 3 discomovil, 1 teatre, 1 playback, 2 actuacions de danses .... en el meu més sincera opinió la penya "la barranca" amb molt menys pressupost i recursos humans a omplit una setmana sencera de festes amb molta més varietat ... (3ayto) .. (9barranca) 4) entreteniment, participació .... aquesta també ha deixat molt a desitjar, la meva nota més alta a la gent que any rere any participa en el dia de les disfresses .. ole, ole, ole!!! i com no al motoclub en la seua tercera edició, tot un èxit!! enhorabona, un 10. (Aquesta nota és per a la gent i els socis del motoclub ... no per a l'ajuntament ... que d'això no s'ha enterat de res) 5) subvencions? .. Els clavaris es pregunten que és això ... tinc entès que no han vist un € ... tan sols les penyes taurines, els papis de sant vicente per eixir a la processó (jo així també faig festes) .. i per contra als barbaros i filles de maria els han fet perdre 550 € per lloguer de la haima que després de donar-los permís per instalar al pàrquing del CEU no els han deixat utilitzar (es pensa abans i no es dóna permís i els xavals no es gasten els diners )...( 0) 6) neteja un 4? que explendido que has sigut ... que vius a la zona de la volta de la procesion? .. ja que aquesta ha sigut l'únic interès de mantenidre neta ... la zona CEU ha estat de pena totes les festes ... i sinó que l'hi pregunten als feriants .. (i el de la fira seria un altre tema ... alternativa, artesanal ... el quiosc "la creu" també és? Bé i fins ací .. com veus jo tampoc puc donar-li un aprovat a les festes ... anem a donar-li una altra oportunitat en el 9 d'octubre ... "!!!ara bé si no han estat en festes, tampoc hauran estat el 9 d'octubre i potser no sàpiguen que es guisen paelles ...... Salut, un veí | |
Puntos: |
01-09-11 21:11 | #8657022 -> 8644291 |
Por:No Registrado | |
RE: Fiestas Perdona Pau pero estas un poc confos, se de molt bona ma que els pares de Sant Vicent no han rebut ni un sols euro per traure al patró, tan sols l'ajuntament pagá la música de la processó, tot lo altre heu han pagat els papis de la seua boltxaca, al igual que feren ells podrieu haver pensat totes les altres entitats el mateix, hi ha dia de hui ells encara no han rebut la subvenció de l'ajuntament, no com "LA BARRANCÁ " que han fet festes gracies a la colaboració monetaria del veins d'Alfara pagant 2€ per cap quant aquesta associació heu té tot pagat per l'ajuntament : cadires,taules, llum,etc.Abans de parlar qual informarse bé. ELS PAPIS...EUROS | |
Puntos: |
01-09-11 22:45 | #8657709 -> 8657022 |
Por:No Registrado | |
RE: Fiestas a que "otro" te refieres que pagaron los papis, no se hizo traslado, no huvo coral, no huvo flor en la iglesia, no huvo cirios, no se hizo espectaculo,(todo referido al dia del patron)...a que otros gastos te refieres?, yo entiendo que Pau quiso decir que el pago de el recorrido de la procesion que hara el ayuntamento es la subvencion. y por parte de la "Barranca" discrepo de tu opinion..."tot pagat" el rock, el espectaculo flamenco, el equipo de musica,los DG del dia del regeen...todo eso les sale gratis---pues ole,ole,ole!!!!sus huevos. y 2€ por cabeza...y que pasa con la loteria que les compramos durante todo el año a los diversos clavarios eso son mas de 2€ por cabeza. .....y al igual que hicieron ellos podrian haber pensado todas las otras entidades lo mismo ¿ a que te refieres? esa parte no la entiendo. | |
Puntos: |
02-09-11 00:01 | #8658306 -> 8657709 |
Por:No Registrado | |
RE: Fiestas Bona nit. Sóc Núria, membre de la penya la Barrancà, encara que el que estic escrivint és a títol absolutament personal. Vivim a un poble menut, on al final sempre se sap qui diu que i amb quina intenció. Acabades les festes, em senc molt orgullosa de pertanyer a la penya, d'haver oferit alternatives a les festes del poble i una programació variada per a tot tipus de públic, sense cap barrera ideològica ni social. Hem treballat molt dur, abans i durant les festes, i continuarem fent-ho. Intente fer oits sords a eixa gent -que per sort és ben poca- que ens critica, que no ens entén i que deixa correr rumors que malversen la realitat. A qui li sàpia mal pagar 2 euros per la nit de la torrà (diners amb els que hem donat mistela, coques i melons a tots els assistents), la cosa és ben simple: que no vinga. Els que decidau vindre, a la torrà o a qualsevol activitat que organitzem, sereu sempre benvinguts, perque la nostra intenció és passar-ho be i fer-ho passar be a la resta del poble. I això, estimats veïns, significa moooolt de curro. | |
Puntos: |
07-09-11 21:15 | #8690329 -> 8658306 |
Por:No Registrado | |
RE: Fiestas Aqui hagas lo que hagas todo es criticado a los de la barranca les duelen las criticas porque ellos saben lo que se lo curran pero es que los papas de sant vicent tmbien tu fuiste a la iglesia para ver si habia flor hicieron un sacrificio por que yo te aseguro que con la calor que hacia no me arreglo pero la cuestion es critiar a unos y a otros para mi lo de la barranca esta muy bien y lo de los papis por lo menos valoremos la voluntad que tuvieron y no les dieron mas que la musica de la procesion | |
Puntos: |
02-09-11 02:12 | #8658760 -> 8644291 |
Por:saazuu ![]() ![]() | ![]() ![]() |
RE: Fiestas Soc Pau Giménez, i aprofite aquest chat per donar una opinio generalitzada de les festes. Per al que a mi em pertoca i sobre el que he treballat, les festes han segut un èxit. Les partides de pilota que els membres del club hem organitzat, han tingut una molt bona acollida. Feia molt de temps que al carrer major d'Alfara no es veia tanta espectació. Estic molt orgullos de sentir els comentaris que la gent em fa quan em paren pel carrer. L'altre tema que em toca de prop es la Penya la Barrancà. Que puc dir... Estic molt emocionat perque a la fí hem pogut acabar la setmana festera amb armonia i bon "rollo". Hem treballat de valent per donar, al nostre pareixer, un gran ventall d'espectacles per a tots els gustos. Tots els que ens han visitat ha pogut comprobar que ens ho pasem d'allò més be i que treballem força per fer disfrutar a tot aquell que s'apropa al xiringo. Doncs be, despres de llegir tots els comentaris d'aquest chat m'he posat una miqueta trist de vore com els veïns d'un poble es pelen els uns als altres de forma anònima, sense aportar soŀlucions a cap problema. Tant sols hem resta dir que els problemes que pugam tindre el club de pilota amb l'ajuntamnt son d'el club i de l'ajuntament. Igualment, els problemes que pugam tindre la penya amb l'ajuntament, son de la penya, i de l'ajuntament. No necesitem que nigu vaja airejant remors de subvencions mal pagades, o de dines mal recaptats o altres chafarderies. El que ha de fer la gent del poble es treballar pel poble. Si ens dediquem a criticar-nos els uns als altres a la fi tots serem dolents. Adeuuuu amics | |
Puntos: |
12-09-11 19:05 | #8723558 -> 8658760 |
Por:No Registrado | |
RE: Fiestas Pau tens tota la raó. | |
Puntos: |
20-09-11 18:01 | #8778036 -> 8723558 |
Por:No Registrado | |
RE: Fiestas si todos pensaramos como pau otro gallo nos cantaria eso es una leccion de humildad de saber estar y sin politica por medio jovenes asi vale la pena y que conste que yo no soy de la barranca pero xapo con acento en la o | |
Puntos: |
04-09-11 15:19 | #8670888 -> 8644291 |
Por:No Registrado | |
RE: Fiestas per primera dona la cara y per segona els papis de sant vicvent tot heu han pagat de la bolchaca y les festes son pa dibertirse deuser que tu eres un amargat | |
Puntos: |
04-09-11 17:33 | #8671479 -> 8670888 |
Por:No Registrado | |
RE: Fiestas Mira....que li diu el mort al degollat!!!! | |
Puntos: |
04-09-11 17:36 | #8671493 -> 8671479 |
Por:No Registrado | |
RE: Fiestas Qui t'ha fet eixe forat?......... | |
Puntos: |
04-09-11 22:18 | #8672966 -> 8671479 |
Por:No Registrado | |
RE: Fiestas a mi no ma marges ni tu | |
Puntos: |
Tema (Autor) | Ultimo Mensaje | Resp | |
libro de fiestas Y bando Por: sm1956 | 03-08-16 12:09 sm1956 | 0 | |
¿Alfara en fiestas? Por: A1971 | 09-09-15 19:47 No Registrado | 2 | |
programa de fiestas Por: retort | 26-08-13 20:10 cualsevol | 1 | |
Cambios fechas fiestas patronales Por: vadebo | 19-06-13 21:15 No Registrado | 4 |
![]() | ![]() | ![]() |