Foro- Ciudad.com

Alfara del Patriarca - Valencia

Poblacion:
España > Valencia > Alfara del Patriarca
02-06-14 22:50 #12079336
Por:No Registrado
El concejal del Electropop
Estaria bien que el señor "concejal del Electropop" (nuevo departamento creado en el Ayuntamiento) se ocupara también de sus menesteres en el área de fiestas, porque los colectivos del pueblo se encuentran bastante desamparados y perdidos a la hora de poder organizar los actos de las fiestas de agosto. Que por cierto, dicho sea de paso, todo un acierto colocar el Electropop en pleno fin de semana de fiestas (léase la ironía), anulando así posibles actos de las asociaciones y festeros, y organizando una fiesta destinada principalmente a gente de fuera del pueblo.
Que al "concejal del Electropop" le gusta este estilo musical és una obviedad, y un hecho incluso respetable; pero que utilice los dineros públicos de los alfareros para organizar un macroevento de estas características ya es de nota. Lo mejor de todo esto es que él mismo sepa que no estará durante la próxima legislatura y que eso le dé carta blanca para hacer y deshacer a su antojo pasando absolutamente de las personas y colectivos que vivimos en el pueblo.
Puntos:
24-08-14 01:39 #12199675 -> 12079336
Por:Nurie

RE: El concejal del Electropop
Totalment d'acord amb el teu comentari, pero la cosa va mes enllà encara, perquė ningu voliem que la festa eixira tan rematadament mal. Més que res perque la gran aposta de l'electropop s'ha fet amb diners publics. I ahi està l'error: tots tenim dret a equivocar-nos i a arriscar-nos en la vida, pero no a costa dels pressupostos d'un poble de 3000 habitants. Ni el regidor haguera tingut que ser tan pretencios, ni la resta de l'equip de govern permetre-ho. I ara que? No se vosaltres, pero a mi m agradaria saber el detall dels gastos, que la broma no sera per a risa.
Puntos:
24-08-14 04:42 #12199696 -> 12199675
Por:No Registrado
RE: El concejal del Electropop
Solo unas breves palabras, electro pop, igual a fracaso total ya lo imaginábamos casi todos, aunque no tengamos mucha cabeza, ahora que pongan el dinero de las perdidas, que seguro las habrá, los que creían a pies juntillas que esto iba a ser un éxito, que pensaban ¡? que están en Benicasim?, o en Ibiza?, tan listos que parecían en las listas de las pasadas votaciones.
Cuidaros y ser felices
Puntos:
24-08-14 20:02 #12200287 -> 12199696
Por:No Registrado
RE: El concejal del Electropop
yo creia que el electropop ese se hacia patrocinado (osea pagado) por la dipu,es mas en algun sitio lei que hera algo benefico para ayudar a alguna ong de defensa de los animales o algo asi...... y ahora leo esto..... pues nose quien tendra razon pero que a sido una cagada mas si es verdad,ah y que las luces del pueblo por una vez estaban acorde con el evento Riendote
Puntos:
25-08-14 01:23 #12200516 -> 12200287
Por:Nurie

RE: El concejal del Electropop
Pot ser que la dipu haja posat pasta, pero no tot, i parlem d'un festival amb molts milers d'euros per enmig. Aixi i tot, els nostres impostos tambe van cap a la dipu, aixi que igualment s'han malbaratat. Volem transparencia i saber que exactament ha pagat cadascu. Respecte a la solidaritat del festival, a mi em sembla un insult, un intent de excusar un esdeveniment a Alfara que mai ha tingut ni cap ni peus. Se suposa que l'electropop de l'any passat tambe era sOlidari... Algu sap on es destinaren els diners que suposadament es recaptaren per a eixe respecte?
Pero tornant a l'electropop d'enguany, com es pot dur avant un festival d' eixes caracteristiques havent venut poc mes de 300 entrades a 2 dies vista? Com no s'anula abans de fer el muntatge davant la poca previsio de gent? Damunt sembla que hem de donar les gracies perque mig poble hem entrat gratis... A quant ens haura costat la broma a cada habitant d'alfara contant amb tots els gastos d'organitzacio?
Jo crec q si el regidor (i la resta d'equip de govern per permetre el desfalco) té un minim de decencia dema mateix haurien de presentar la seua dimissio, aixo si, despres d'explicar a tot el poble el detAll de gastos de tot l' electropop.
Puntos:
29-08-14 12:17 #12205625 -> 12200516
Por:No Registrado
RE: El concejal del Electropop
A vore "Nurie", si no detallen els gastos dels pressupostos generals del Ajuntament, vols dir que detallaran els de l'electropop?

Jo crec que no...!!
Puntos:
11-02-15 05:27 #12471409 -> 12205625
Por:No Registrado
RE: El concejal del Electropop
Lo del lectropop ya es aigua pasada, lo que as de dir avore quin impost mos ve primer, y la segua puxada, el any pasat mos clavaren la contribusio avans, estan pobres y despres tot seguit, sin se saber com va el ciudatat, y aisi tot, aisina ya me diras per aon mos la claven, desde que entrsren aso es un caos, may laltra corporasio mos aufegat, sempre deixaba un determini de temps, estos no, estan falts dedinets seran poca vergoÑa, nurie ya eu vorem lo que tarden en ambiarmos les notes, jaaaaa.
Puntos:
11-03-15 07:26 #12511234 -> 12471409
Por:No Registrado
RE: El concejal del Electropop
Yo crec que la maxor preocupaxio no es nk les yums. ni el electropop, mirem abans ya wue eu han fet tan remal que les consecuansies son per a nosaltres, eys tenen les bolxaques plenes y padre qui el ciudata perque eys van plens de guit res, y per a postre el aÑ pasat poca vergoÑa per ara mos envien la contribusio son molta xent reclama, pero eys seu pasaren per el arc del triunfe, sin saber com esta cada casa, ssperem una y grosa de esta xentola, un alfarer, yau vorem per aon isen els tirs. a pagaro el pobre, pero no es donen conter son uns inpresentables, tot va mal en este poble que vergoÑa. pdro eyz ni en tenen ni la coneisen h ds te tot igual lo deys ya esta pagat la bolxaca la tenen plena padre mayyyyy ayyyy vorem per. aon isen seÑors, jaaaaaaa.
Puntos:

Tema (Autor) Ultimo Mensaje Resp
Electropop Por: No Registrado 14-10-14 19:04
No Registrado
29
Simulador Plusvalia Municipal - Impuesto de Circulacion (IVTM) - Calculo Valor Venal
Foro-Ciudad.com - Ultima actualizacion:08/08/2020
Clausulas de responsabilidad y condiciones de uso de Foro-Ciudad.com