palabras distinguias/ palabras vulgaris. Me informan que alguen de o foru se chivó y o admninistraor eliminó o mensaji por a expresión ("...ten un ...") que inocentimenti un dagalitu había pronunciau ante sua familia. Cumu o SISTEMA me deixó escribila, coisa que en os tempus pasaus nun o permitía, pues asi entró. Y en lugar de haber elimanau a palabra "malsonanti" censuró too o mensaji. Agora nun sé si podré ser claru sobri o tema que queru tratar: lenguaji distinguiu/lenguaji vulgar Utilizu distinguiu o afinau y nun lenguaje cultu purque esti términu hoyi dia e muy ambiguu. ¿Existin o debin existir realmenti dicciós admisiblis y términus que nun o son? En casu afirmativu ¿quin se encarga de idel, de deslindar a fronteira entre unhos y otrus?. Y en o nosu casu cumu nun temus unha ACADEMIA DA FALA, tampocu siría pusibli. ¿Qué destinu se le daría as palabras condenás?. Si unha palabra está en o diccionariu, existi, será porque é necesaria, logu, nun existin palabras ni palabrotas, toas son poéticas, sempris que se utilicin en o sei contextu. (Nun estoy de acordu que en os hospitais, por ejemplu, as enfermeiras, mecus etc...tuteen a persoas ancianas) Suprimir as vodis señalaoras de conceptus vulgais y chamar "pompis" a o "cu"; nun poer falar sobre a uva "co...de galu", si sobre as "cocottes", pero nun a palabra espñola. O censor me deixara escribir ¡¡cáspita!! ¡¡corcholis!! y toas a ñoñedis, pero nun a palabra mal chama vulgar. Segun Samuel Gili Gaya "Concepto e historia de Sinominía" "la sinominía absoluta es relativamenti rara...denominaciones... permutables entre sí con perfecta identidad de sentido...las circunstancias y la preferencia personal o local pueden motivar el empleo de una u otra. De hecho -didi o autor citau- tanto el habla individual como el uso colectivo sincrónico repugnan generalmente la sinominía absoluta y tienden a eliminarla" bos días.
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