Foro- Ciudad.com

Urbiés - Asturias

Poblacion:
España > Asturias > Urbiés (Mieres)
31-01-08 13:48 #666388
Por:zalu

La Güeria, que guapa yes
Alboraba el poster día de ochobre.Entreabrí los gueyos entre les sábanes y surdí per riba el cabezal.Miro frente la mi ventana,y per riba del orru miro pal cielu que ta llimpiu,brillante,floreciu,el día en la Güeria,preséntase acoyonante o coyonudu.Xiblen los páxarus,belen les oveyes y bramen les vaques.Frente a mi,les casines de la Güeria,semexen un Belén.Miro como salta el riu,arrastrando alguna que otra trucha que madrugadora,quier algamar dalgún inseutu.Per enrib´al campanariu de la ermita de la Merced,escluco la carretera hasta el final de la cuesta;algamo a ver el chigre de Jóse,la antigua sala de bailes,más alantre,la ilesia que me contaron que manes bárbares mandaron valtiar pa facella más grande.Llego a la plazoleta onde daba la guelta la linea y onde se facen les fiestes,y desde la Frecha,arremeyu los gueyos y contemplo cerezales,ablanos,fayes,castañus,ablanos,carbayus,acebos,piescales,noceus;y si te centres un pocu,podes goler y casi tocar,el romeru,lloreu,orieganu...El Aramu,frente a mi,álzase maxestuosu,los canceus,el mosquial. Entre tanta fermosura y tanto coloríu,ye tal el aroma que envuelve tu cuerpu que te sientes casi flotar en el entorno del maravilloso paisaxe.Reces una oración dandoi gracies a Dios por crear todo esto.Y entones una canción:"Quien estuviera en Asturies en toldes les ocasiones
Esti rellatu,escribilu en marzu del 98.Ya llovió.
Un abrazu pa told@
Zalu
Puntos:
31-01-08 16:39 #666614 -> 666388
Por:rosy llanoperal

RE: La Güeria, que guapa yes
y ami faesme llorar, por describir tbn lo ke ye la gueria!hay tantes coses ke decir de eya! solo ke yo subo y echo tanto de menos ala gente ke falta ke bueno, ya no me paro a mirar, ni montes ,ni cielo y mucho menos pa burra blanca ke ta enfrente de casa,pero bueno la vida ye asi unos van, otros vienen,como el tu nietin, y tendras tiempu de enseñay todes les coses ke dices de la gueria, yo solo digo ke en la gueria se toca el cielo con la mano,gracies por esi escrito del mi pueblin besos (rosa mari llanoperal)
Puntos:
31-01-08 19:32 #666930 -> 666388
Por:Margo

RE: La Güeria, que guapa yes
Muy Feliz Muy Feliz hayyyyy que guapo, Zalu, como me presta lo que escribes, pero ya lo escribiste en marzu del 98??? pero tu cuanto lleves en la Gueria, jolin como pasa el tiempu, pero tu tas encantau en el pueblu, notase muncho que tas feliz.

tu sigue escribiendo n'asturiano que yo solo lo pueo hablar en la gueria y con la familia, ye una cosa que no se pue perder.

saludos y felicidades "guelito".
Puntos:

Tema (Autor) Ultimo Mensaje Resp
Na Güeria hay una ñevaina guapa Por: Aroa La Frecha 14-12-08 19:09
zalu
2
Simulador Plusvalia Municipal - Impuesto de Circulacion (IVTM) - Calculo Valor Venal
Foro-Ciudad.com - Ultima actualizacion:07/08/2020
Clausulas de responsabilidad y condiciones de uso de Foro-Ciudad.com