Foro- Ciudad.com

Urbiés - Asturias

Poblacion:
España > Asturias > Urbiés (Mieres)
12-07-08 20:11 #1007487
Por:rosy llanoperal

hola
hola parez ke paso por aki un tornado nun secribe nadie,
bueno hoy mandaronme un privado y era .... sabelita la tia de manuel ,me decia ke tenis ganas de ir alos remedios y nome estraña pero tbn dice ke el dia 20 tiene una boda...!sabe, ke la boda sera un dia pero la fiesta dura tres dias,!....asi ke alli vamos tar asi ke vete faciendote ala idea ke esti añu vas alos remedios ,si tenemos ke dir a vuscate ales sergayaes vamos asi de pasu veolo yo tbn ke va mucho ke nun subo por alli arriba,aunke creo ke de eso va encargase manuel¿ ake si?
venga animate y ya veras cuando entres en el foro como vas tar entretenia ,aparte los primeros dias vas tar apega al ordenador haber cuando entra un mensaje.alegrome mucho ke hayas dao el prmer pasu pa mandame el privado asi ke ahora de cabeza al foro,aki te esperamos
por lo demas hoy tbn ye un dia triston,haber ke pasa mñn i tamos un poco mas animaos. besos pa todos rosa mari llanoperal)


Puntos:
12-07-08 22:38 #1007835 -> 1007487
Por:anacubo

RE: hola
El tornado es normal en fin de semana, pero llevamos mas de una semana con los dedos lesionados o eso parece, tenemos una forera nueva, bienvenida sabelita, y que va a pensar cuando vea esto asi. Sabelita animate a escribir aunque ahora veas esto un "poco" apagado no siempre es asi, cuando la gente se anime veras como nos reimos.

Bueno voy a sacar el perro y a huir un poco de casa por que sin saber porque me acabo de llevar una bronca de tres pares de cog..... Nane el lunes te vienes para casa por que si no acabo en Ciempozuelos, porque no entiendo a mi propio padre y me las llevo cuadradas.

AYUDA HERMANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Besitos para todos
Puntos:
12-07-08 23:50 #1007958 -> 1007835
Por:xanpara

Una de la yerba
Bono, voy estirame y voy cuntabos una hestoria d´un primu míu. Taba y ta viviendo en Xixón, pero pel branu, en vez de parar pa remoyase, venía pal pueblu, pa tar conmigo y los collacios. El cambiu yera tremendu, de tar en casa colos pas, diba pa colos güelos, de ser señoritu pasaba a ser el currante. Tocabai sacar patates, dir pol agua la fuente pa les pites y los coneyos y sobre to... dir a yerba. El home facíalo to por tar con nos. El so güelu taba tul tiempu enriba del, y el mió primu facíalo to resabiau porque non y gustaba. Un día taben a yerba n´una praera, acababen de revolver una praera y el home taba reventau, asina que sentose. Al cau d´un ratu, el güelu taba falando con la xente que pasaba per ende, y dixoi al mió primu, que había que ponese a facer borraxos, pero el mió primu dexó ´l garabetu y marchaba de la praera. El güelu, cuando lu vió, que non facía casu, volvú a llamalu, pero el contestoi que diba pa casa... el güelu entrugabai, que pa qué diba pa casa, y el mió primu, que diba porque tenía que dir... el güelu, que qué coyones diba facer... y el mió primu ya collorau y rabiau y avergoñau dixoi.. ¡¡¡¡ PORQUE M´ACABEN DE PICAR LES FORMIGUES NEL CULU Y TENGO QUE PONELU A REMOYAR PORQUE TOY RABIAU ¡¡¡¡... probe home, non quería que naide lo supiera, y al final súpolo tu dios.... Riendote Riendote
Puntos:

Tema (Autor) Ultimo Mensaje Resp
hola Por: melicollagrande 07-09-10 12:07
No Registrado
4
hola Por: los invernales 27-03-10 13:21
los invernales
0
hola buenos dias Por: javiii 23-03-09 18:33
zalu
2
holaaaaaaaa Por: No Registrado 23-11-07 18:40
No Registrado
2
Simulador Plusvalia Municipal - Impuesto de Circulacion (IVTM) - Calculo Valor Venal
Foro-Ciudad.com - Ultima actualizacion:07/08/2020
Clausulas de responsabilidad y condiciones de uso de Foro-Ciudad.com