Foro- Ciudad.com

Orba - Alicante

Poblacion:
España > Alicante > Orba
08-06-09 20:18 #2435947
Por:No Registrado
vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS



Sóc un pardalet volador que ix moltes nits després de sopar a donar una volteta per les teulades i fils de la llum del poble d´Orba, des del aire tot té una altra perspectiva i a vegades es veuen coses que les persones des del terra no poden vore, una deixes nits quan encara feia una mica de fred, vaig poder contemplar el que a continuació vos contaré:
Uns quants constructors d´Orba entraven en casa dels pares d´Angel Pérez en el carrer Sant Francesc, entre els quals i com amfitrió i organitzador de la revetlla estava el mencionat líder polític local, també vaig poder veure a un representant de l´empresa Dasi materiales de construcción, concretament al senyor Llagaria, que per el que vaig poder escoltar en apropar-me a la finestra, es que estaven forjant muntar una espècie d´ U.T.E. (crec que vol dir Unió Temporal d´Empreses), per poder optar a l´obra pública d´ampliació del cementiri municipal d´Orba.
Hi havia 4 o 5 representants d´empreses constructores locals a les quals Llagaria i Àngel Pérez volien unir, el primer pel interès comercial de servir els materials de construcció i el segon per realitzar el treball juntament amb altres obrers, però en eixe moment jo vaig pensar queel Sr.Pérez té una clara incompatibilitat ja que en aquest cas ell és jutge i part

-Com va a intervenir, organitzar o fomentar una suposada U.T.E. que ell votaria després com a polític en una futura taula de contractació municipal encara que el seu nom no constara en la U.T.E.???
En eixe moment vaig pensar, vaja uns polítics que té orba que juguen a dos bandes, això en el llenguatge humà es diu prevaricació, subornament o tràfic d´influències.
En la reunió hi havia plànols i molta documentació damunt la taula amb la qual cosa vaig pensar que si disposava de informació privilegiada, fins i tot en eixe moment confidencial, ja que la data, encara que no recorde el dia exacte, era unes tres setmanes abans de la reunió de constructors locals organitzada per el P.P. en el Saló d´actes de L´ajuntament, amb la qual cosa el projecte del cementiri com a tal no estava, ni molt menys exposat públicament en el Ajuntament per a futures consultes.
En eixa reunió des de la finestra em sonava estrany com actuava este tal Sr. Pérez, però el màxim de la meua indignació va vindre quan a la fi dunes setmanes en la reunió de constructors va alçar la veu criticant l´actuació de l´alcalde en la convocatòria de l´obra pública esmenada per no escoltar ni tindrer en compte els constructors locals, així com criticar el poc temps de que es disposava per preparar pressupostos i ofertes a l´obra pública del cementiri, però “piu piu” ja que sóc un pardalet, en llenguatge humà es traduiria com “mecachis”, si en eixa data feia tres setmanes que ell tenia tota la informació i a bon segur un pressupost preparat i per la data de la reunió de constructors encara quedaven dos setmanes més per a l´adjudició i apertura dels sobres. Aleshores quina era l´estratègia del Sr. Àngel Pérez vaig pensar: fer demagògia barata front al P.P. o criticar al P.P. quan adjudicara l´obra fora a qui fora, ja que ell ja hi havia tret el pressupost i no li interessava executar-la ja que no la veia interessant???
Açò en el llenguatge dels pardalets com jo, es diria jugar a doble banda o jugar brut, molt brut i de fet unes setmanes després o vaig contrastar des de la part de fora de la finestra del Saló de plens de l´Ajuntament a veure-lo votar en contra de l´adjudicació de l´obra a altres constructors locals que crec que no vaig veure en aquella famosa nit en la reunió de constructors per ell convocada.


Continuarà...............

Un pardalet volaor.
Puntos:
08-06-09 20:37 #2436202 -> 2435947
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
acabe de vorer el nou tema y estic alucinant, per aixo vuic contestarte: tinc 26 anys y ya he votat en algunes vegades, la meua familia, especialment els meus pares al igual que yo sempre em segut d´esquerres, ells van ser tota la vida votants incondicionals del PSOE, pero yo des del 18 anys veient qui eren els directius del PSOE local y pera qué aprofitaven decidí votar al BLOC, i aixina vaex arrastrar a tota la meua familia, en total 7 ó 8 vots, pense que desde entonces molta gent d´esquerres d´orba al igual que nosaltres va pendre la mateixa desició; consecuencia ha segut que el PSOE s´ha desplomat per un precipici i el BLoC ha pujat conmsiderablement, al culpable de tot aixo ha segut el Sr. angel Pérez, en el que estic d´acord en el pardalet volaor sempre ha jugat brut i a doble banda. S´ha voran rist poc estos anys els del PP d´orba de vore que teníen a l´oposició a un incompetent sense igual, ell i els que ha posat ell a dit com a lider que ha segut estos anys del PSOE orbero: Marieta xerra, el patet, i ara l´impresentable de Moltó , increíble, pero es lo que aniá.
Puntos:
08-06-09 20:47 #2436357 -> 2436202
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Si es veritat lo que diu el pardalet volaor, que em pareix fortísim, este sujecte deuría dimitir, aixó es el perfecte eixemple de polític corrupte, que fa el pp y el bloc que no li demanen explicacions o la seua dimisió, es realment vergonyos, i estic segur de que ell ha segut un dels que han difamat durant estos díes pasats l´adjudicació de l´obra del cementeri possant a parir a les empreses que seu avien quedat, menos mal que als adjudicataris vaen compareixer per escrit i mos vaen demostrar quina es la veritat, a voltes embrutada per sujectes com áquest. El bloc en les futures municipals ja pot contar en 2 vots mes, el meu i el de la meua dona. Vergonyos el PSOE, Pérez tota la vida igual, ma que fa anys que t´ha aguantem.
Puntos:
08-06-09 21:10 #2436631 -> 2436357
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Hola a tots,
Sóc regidor del BLOC i només puc dir que en el plenari en què es va adjudicar l'obra del cementeri els informes dels tècnics no estaven en el saló d'actes. Vaig demanar que s'aturés el plenari 15 minuts i vaig baixar a un despatx per revisar-los. Tots estaven correctes i signats pels tècnics de l'Ajuntament. El vot polític no tenia cabuda perquè els tècnics havien donat el vistiplau. El vot del BLOC va ser favorable perquè, en un principi, no deguem dubtar dels tècnics municipals. L'estat d'ànim va ser també favorable perquè s'ho va quedar una empresa d'Orba. A més, nosaltres no tenim ningú al darrere i això ens dóna molta cintura per buscar la veritat de les coses i les millors propostes. Si hagués vist qualsevol il·legalitat ho haguera recorregut, com ja he recorregut contra moltes altres coses. Només puc dir que estic content i que vosaltres degueu d'estar tranquils.

Una abraçada
Puntos:
08-06-09 22:13 #2437283 -> 2436631
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
mireu no defen ni el psoe ni el bloc ni el pp, este poble en definitiva va de mes a menys,la gent s'en va, jo sere promte un d'ells, pero en dona molta pena que el poble estiga aixi, i els senyorets del bloc que no parlen tant que no han sigut uns santets sempre, aixi que bona nit i vorer des de la barrera kom va menys aquest poble.
Puntos:
09-06-09 00:02 #2438542 -> 2437283
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Pérez es el tipic eixemple de politic desfasat, que no s´antera de la película, y que está fora de la seua época, que posiblement foren el anys 80 o principis dels 90. El ciutatá ya eixigis hui en día que un personatge públic siga objetiu, imparcial, coherent, que quant vote coses no pense en les persones que les han presentaes, sino en l´interes públic, precisament tot lo contrari de lo que es Angel Pérez. L´eixemple més clar el teniu en el cas del cementeri, tot a favor dels constructors locals, aniagent 7 més de fora, en tots els informes a favor, i va i vota en contra ( con un par de pelotas angelito), i com no vols que se te veiga el plumero, i tot el cul destapat, tot aixo agravat en les declaracions del pardalet volaor que son realment fortes si son de veres que ho supose que son, ja que pareix prou ben informat.
El PSOE y Angel Pérez son el pasat d´este poble el futur es el BLOC y saoret. Si hui celebraren eleccions municipals trobe que el PSOE no s´anduia ni un concejal, pero en fi a Moltó entre tots intentariem trobarli una feina, perque com en té tanta gana de ferne igual s´aburriría sense una ocupació.
Puntos:
09-06-09 20:51 #2446028 -> 2435947
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
mas que pardalet digamos jiripollas
Puntos:
09-06-09 20:53 #2446067 -> 2435947
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
POR FAVOR,QUE INTELIGENCIA MAS IRONICA, EL PARDALET VOLAOR,
Puntos:
09-06-09 20:55 #2446098 -> 2435947
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
QUE PASO SE OLVIDO DECIR SI ES JILGUERO O PORPUT
Puntos:
09-06-09 21:26 #2446515 -> 2446098
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
joder pardalet volador si que saps, es que vares estar en la reunio, que saps que hi havia planols, ay te se veu el plumero, per a fer humor veste'n al club de la comedia, jo personalment ni fu ni fa angel perez pero quin dels politics d'este poble no estan pel retiro ya, mira dins del teu partit i dimeu??
Puntos:
09-06-09 22:29 #2447244 -> 2446515
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
M'acabe d'enterar hui de aso i ke wai es alucinant . Per lo que vec Joan Ignaci es l'unic que te collons de signar . Aixo tindriem que fer tots
Puntos:
09-06-09 23:16 #2447822 -> 2447244
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
pos a mi magrada el pardalet volador, i al qeu diu gil........, per favor que el censor faça algo, perque como nos ponemos militaritos cuando nos atacan!!!

NO es que siga dun o dels altres, pero verga per ser un poblet aço te mes interes que 20 edicions del HOla juntes i 30 programes de la NOria!!!

Sera questio de crear un usuari que es dedique a criticar als politics o gent que parla en aquest foro!!!

Ale pues gent, que començe la guerra, omplim un altra pagina i farem la trilogia hem fet la 1a part del senyor dels anells, ara tem per les 2 torres i a la 3a sera el retorno del rei, tornarem a coronar algun dels antics alcaldes i ximpum, que viva la TIERRA MEDIA ENTRE EL RIU GIRONA I EL BARRANC D'ORBETA!!!

bueno ara si, aço ja va enserio, no insultem tant i nem a parlar com a persones

pd:pel qui no santerat lo de dalt es per a que vegeu l'espectacle que es monta en aquest foro!!!
Puntos:
11-06-09 23:28 #2473827 -> 2447822
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
chica discreta, busca un encuentro erótico. total discreción. ah soc d'Orba.
Puntos:
11-06-09 23:40 #2473945 -> 2473827
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
va no dones pena!
Puntos:
12-06-09 23:33 #2482085 -> 2473827
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
chica discreta soc un amic del pardalet volaor que tan famos s´ha fet últimament, pero més que pardalet tinc un pardalot entre les cames que fa por i es més gran que un garrofer, dónde quieres que nos encontremos el pardalot y la chica discreta en la font de Baix o en la de Dalt, perque a fi de comptes posat que en aquesta historia tot es de pardals al pegaría una pardalá que bueeeeeno!!!
Puntos:
13-06-09 21:07 #2487092 -> 2482085
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
SI DONES PENA!!!! Exclamar Exclamar Exclamar Exclamar Exclamar Exclamar
Puntos:
10-06-09 11:35 #2450616 -> 2435947
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Angel Perez dice que los comentarios malevolos de "el pardalet tontolano" se la suda, que el jamas ha hecho ni hara nada corrupto, no es necesario que escuche detras de las puertas con preguntarle a el no tendra inconveniente en decirselo,pero,eso si a la cara y con nombre y apellidos y si hay algo indebido, pues que lo denuncie, de que tiene miedo, da para pensar dos cosas,o bien no tiene suficientes plumas, o bien piensa que si dice su nombre lo desplumaran. Angel Perez dice que a el estos chimorreos le llevan a otra epoca en el que la gente se escondia detras de seudonimos y si ya antes no le gustaban ahora,aun menos,por lo tanto su etica no le permite entrar en este juego que ahora solo se lleva para los "realitis" y programas de tele, por lo tanto acaba como empieza "ME LA SUDA"
Puntos:
10-06-09 11:46 #2450713 -> 2450616
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
tontolano,,,tontolano ¿que es? tontolculo
Puntos:
10-06-09 13:23 #2451573 -> 2450713
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Soc el cosí del pardalet volaor que eixa mateixa nit estava en el fil de la llum del costat y vullc dirte ASUN que "Jiripolles" s´escriu en L no en R, es "Jilipolles", cuant digues tacos al menos escriulos bé, també dirte que el meu cosí y yo som jilgueros y no porputs, i avore si t´ensenyes a escriure amb valenciá que ja fa molts anys que vius a Orba. I també recordarte que una persona insulta cuant li diuen les veritats que piquen i no té arguments per a justificarse, entonces recurreix al insult com ta passat a tú, perque lo que diu el meu cosí el pardalet volaor de veres que es fort, pero real. Lo que te que fer el teu home es eixir i dir si es veritat o mentira, perque les acusacions son fortes, pero no mitxes tintes intentant justificarse, sí pero no..., no es exactament eixí...., que ja mos coneguem. En este supost les coses son blanques o negres el gris no existeix y en este cas el silencit s´interpreta en positiu.

En pareix fortísimes les últimes declaracions del portaveu d´Angel Pérez, com que SE LA SUDA, una acusació de prevaricació y trafic d´influencies li LA SUDA al cap del PSOE d´Orba, aixina s´hau quedat cremant el partit i sense practicament votats, vaiga polítics mes honrats que tenim a este poble en tot lo que s´ha parlat d´este tema i conforme las manipulat. Quina poca vergonya, ancara direu si no t´ha interpretat mal al article que la culpa la tindrá la dictadura de fa 40 anys, te collons la cosa.
Puntos:
10-06-09 16:41 #2453322 -> 2451573
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
y, a ti quien te ha dicho que son los cuarenta años de dictadura,!las plumas! que se te ven las plumas.
Puntos:
10-06-09 19:37 #2462662 -> 2451573
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
aviso que los "tacos" se ecriben como a uno le de la gana, por ejemplo jeripuertas
Puntos:
11-06-09 20:31 #2472332 -> 2462662
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
CAGÜEN LA LEHSE HODIA "taco"
Puntos:
11-06-09 20:37 #2472379 -> 2472332
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS

Cagüen la leshe hodia "asi"
Puntos:
11-06-09 13:03 #2468422 -> 2451573
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Vale, pido perdon,de verdad sin ironias ni sarcasmos, me disculpo sobre todo con el "pardalet y su primo" os cuento, me dijeron que leyera el foro que ponian a parir a Angel y como siempre a toda prisa conteste con un calenton de vena malaleche que a mi me sale sobre todo si algo es injusto, y es que lo de corrupto es para morirse de risa por mi parte, en su vida a hecho algo en beneficio suyo, al reves si, me refiero a lucrarse con algo. Despues alguien que yo aprecio me dijo que ya que habia metido a Angel, que no tiene ni idea de estos chismes,podia haberlo leido todo y contestar bien, vale ya lo he leido todo,creo que no hay mucho que contestar,no voy a convencer absolutamente a nadie porque entre lineas yo leo que quien escribe lo sabe todo igual que yo, y tambien entiendo porque nadie da su nombre supongo que yo haria lo mismo, a ver,Orba es Comunidad Valenciana por donde mires es de derechas, fenomenal estamos en una democracia se acepta y punto,lo tienen todo a favor si no ahora con el t.d.t. encuentras mil y una cadena asi todo y la izquierda esta de capa caida pues vale se acepta tambien. Me tengo que ir ya seguire.........
Puntos:
11-06-09 20:26 #2472295 -> 2468422
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
.......sigo, mirar lo digo por los seudonimos y anonimos si os fijais solo ponen su firma quien no tiene nada que esconder o quien tiene el poder, hay una teoria muy buena que dice que el hombre ante la debilidad y la flaqueza se vuelve cruel amenazante y maltratador y ante el poder y la fortaleza se vuelve cobarde se esconde y se arrasta esto se aplica a mujeres maltratadas, pero si lo piensas se puede aplicar sin distincion de sexo a cualquiera de las situaciones de la vida, ¿y si digo quien soy? y el "poder" me mira con mala cara, pues entonces atacare al mas debil amparandome en el anonimato,pues eso.Si ahora diera la vuelta a la tortilla, pues con unos palitos en el hombro solucionado. ya que estoy y seguro que ya no escribire mas, UNA PEQUEÑA IRONIA, YO NO ESCRIBO VALENCIANO PERO, ¿SEGURO QUE TODO LO QUE YO HE LEIDO,ES VALENCIANO? Y claro soy ASUN
Puntos:
10-06-09 13:45 #2451795 -> 2435947
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Quin caxondeo, no? pero ha passat o no.
Puntos:
10-06-09 14:09 #2451988 -> 2435947
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
JO vaix a escriure sense ironíes ni caxondeos, perque pense que açi sobra, posat que aquest tema es molt més serios del que pareix.
Soc un dels proveedors que m´han designat en el projecte del cementeri per part de les empreses adjudicataries, a les cuals realment agraix la consideració que en tingut, ja que els temps que corren son per a agrair cuant el donen feina.
En segon joc, dir te Angel que he segut un incondicional de PSOE i teu tota la meua vida, als que vos ha votat sempre, pero en aquesta ocasió más defraudat plenament, no teu pots ni imatginar. Si tens algo personal contra alguna de les empreses que s han adjudicat l´obra del cementeri teu guardes de les portes de ta casa paca dins, al poses una foto de ells a la capselera del llit i els tires dardos antes de gitarte totes les nits, pero aixo es el teu problema no es dels demés. Pero tin en conter que cuant t´asentes a la cadira del saló de plens de l´ajuntament d´orba deus oblidarte de personalismes i odis personals i actuar de manera objetiva que es precisament lo que no es fet, i lluitar per la gent del poble siga qui siga i especialment els comerços de esta bonica villa d´orba. Jo que soc un menut empresari autonom del ram am vé de collons tindré 2 ó 3 semanes de feina al cementeri i no estar munto díes com estic ara tocanme el nas a casa. Cuant vaeu votar l´adjudicació de l´obra es vaeu oblidar que d´arrere de les empreses constructores anian 8 ó 10 comerços locals als que mos vé molt bé estos menuts ingresos, i de estos comerços els adjudicataris no han distinguit al igual que feu vosaltres si son del PP, PSOE o BLOC, perque et puc dir que aniá de tots els colors, al igual que els treballadors que treurán del paro que m´han confirmat que serán tots d´orba i pels noms que m´han dit anian varios que et voten a tú, espere que ells treguen les mateixes conclusions que jo, es dir, que em pensava que tenía dos representants en el consistori i veig que m´han fallat totalment.
Estic plantejantme algo que tú i jo Angel em criticat sempre com es el trasfugisme de la gent d´esquerres d´orba del PSOE al BLOC, pero es que amb les teues actuacions deixes poques más opcions, perque en definitiva veix que si tú averes segut alcalde en aquestos moments jo no vera fet ningún tipus de feina en l´obra del cementeri perque s´en avera endut una empresa forastera.
Puntos:
10-06-09 15:50 #2452810 -> 2451988
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
eixe pardalet volaor podria dir el seu nom?? ja que el cosinet si que a insultat a una persona sin se saber ki es o ha escrit??
no es precis portar 100 anys en aquest poble per a dir a una persona escriure valencia o no, jo escric en valencia pero en dona igual que l'altre escriga en castella
Puntos:
10-06-09 16:05 #2452928 -> 2452810
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Trobe que ja esta be d´aquest tema, ara el mes important es que el cementeri es fará mes gran i la gent treballará. El projecte esta aprovat i prou. Tendriem que estar tots contents que per fi es fará algo en Orba en trellat. An tingut que esperar a que el govern donara els diners per a fer una cosa que fa molta falta perque ja no quedaven llocs.
Puntos:
10-06-09 22:03 #2464051 -> 2452928
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
este poble sempre ha manat el mateig..a este poble ningu pot fer res perque cuan arriben dines sempre sen van als forastes.I orbers a pagar inpostos I els nostres diners que senvaigen als foraster ...mireu les obres i voreu PARDALET PARDALET NO SIGUES TAN ASCUDRINYAOR QUE ELS ESCUADRINYAORS MENTIROSOS SON
Puntos:
10-06-09 22:24 #2464241 -> 2464051
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
PROXIMA LLISTA DEL PSOE


PATO
ANGEL PEREZ
MARIA GERRETA
MOLTO
MOSQUIT


ESTAN EN NEGOCIACIONS AMB EL MORELL (PP) I VOLEN RESCATAR AL PALERO.

FORA DE CONYES PER A FER LES LLISTES QUE FEU MES VALDRIA NO FERNE CAP.
Puntos:
10-06-09 22:53 #2464535 -> 2464241
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
esta clar que el psoe de orba necesita renovacio, la gent que esta fa anys que deuria retirar-se pero tampoc no hi ha ninguna persona jove agafar les riendes del partit; en aquest poble, ui el psoe esta molt acabat si no es fa res per a remediar-ho, els dos partits que aglutinen mes vots en les municipals es el PP que guanyà en majoria absoluta i el bloc que va prou lluny del PP pero te prou presencia. aixi el psoe orber no es capaz de ilusionar ni als seus propis votants, en les municipals treuen menys vots que en les generals, algo estan fent mal??
ara vos pose l'estadistica dels vots en les municipals i generals, mireu que canvis!
psoe-
generals de 1979- 261 vots
locals de 1979- 274 vots
generals de 1982- 412
locals 1983- 456 vots
generals 1986- 375 vots
locals 1987- 356 vots
generals 1989- 302 vots
locals 1991- 384 vots
generals de 1993- 302 vots
locals de 1995- 377 vots
generals de 1996- 347 vots
locals de 1999- 320 vots
generals de 2000- 269 vots
locals de 2003- 274 vots
generals de 2004- 350 vots
locals de 2007- 268 vots
generals de 2008- 380 vots

com vos haveu fixat el psoe de orba ha passat de ser la força mes votada a quedar-se relegada al tercer lloc, com vegeu en les ultimes convocatories el psoe de orba no arriba arreplegar en les locals els 380 vots de les generals de 2008, son mes de 100 vots de diferencia entre les ultimes locals aquestes generals; el PSOE orber deuria començar a treballar per a recuperar el lloc que li pertoca en aquest poble, el PSOE en orba si ho treballara be en l'oposicio podria tenir una base molt forta per a poder obtenir l'alcaldia del poble,sols un dato el pp en 400 vots s'ha fet en l'alcaldia i en majoria absoluta, el PSOE local obtinguen millorant un poc els resultats de les generals de 2008 podria colocar-se en l'alcaldia, pero crec que el que li falta es ganes de treballar i de presentar un programa real per aquest poble, i no venir mesos abans amb preses i presentar un projecte que no s'ha estat treballant durant 4 anys, com diu la dita:
roma no se hizo en 7 dias!!, la faena que pugues fer hui no la deixes per a dema
Puntos:
11-06-09 10:56 #2467419 -> 2464535
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
bueno bueno...
nem a vorer.... Angel Perez, fes el favor de presentar la dimisio....
els socialistes d'Orba no volem a corruptes dins del partit.
Es l'hora del canvi, el canvi en el PSOE d'Orba, que entre en el partit gent jove, gent renovada, en unes idees clares i que no porte a ningú darrere menejant-li el fils....
Pero per a que això siga possible necessitem la dimisió d'Angel, i de tota la llista socialista, en especial el señoret molto... que no fa mes que estorbar....
Alse la veu per el canvit socialista, a arribat el moment!!!!
ACTUEM!!!!
Joventuts socialistes d'Orba
Puntos:
11-06-09 15:18 #2469491 -> 2464535
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Ai senyor quin "pardalet" o jilguero, com vullgues dirli és mes ESCUADRINYADOR!!! que també tinga la cara per a dir qui és ell i el seu cosinet. No se com tas pugut atrevir a parlar aixina, aquest foro no l'han dissenyat per aixó, sinó per parlar de temes que ens interesen a tots ho tens clar "pardalet". I jo no se perque gastarse els diners amb fer aseos.
Puntos:
11-06-09 16:56 #2470313 -> 2464535
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Acabe de descobrir aquest nou tema, i com algú ha dit, jo també m’he quedat flipat, però lamentablement no em sorprèn: estem parlant d’Orba i parla gent d’Orba, i d’això no es pot esperar mes que tot un cúmul de critiques personals sense mes, tot un cúmul d’odi i d’interessos, després palmadeta en l’esquena i d’ací uns dies a beure tots juntets a la Barraca. Però anem per parts, perquè algunes de les opinions m’han tocat molt els collons.

En primer lloc, vull demanar un mínim de respecte a la gent. Es a dir, a tots ells que es dediqueu a fer broma proposant els noms que tots sabeu qui per a diferents qüestions, sols dir-vos que si vosaltres es considereu persones millors i amb mes sort, enhorabona; i si es considereu humoristes preferiria que ho féreu forà d’aquestos fòrums i, especialment, que ho féreu amb les vostres famílies. Perquè a mi em fotria molt veure’m el nom d’alguna persona a la que aprecie en boca de gent com vosaltres.

Per altra banda dir que les acusacions que es fan a Àngel ni les trobe correctes ni incorrectes, però jo si acusés amb eixa prepotència em dignaria a dir qui soc. Realment ni m’importa qui eres, però supose que si tant saps d’aquest poble, t’hauràs adonat que ací des de fa anys, el poble es planifica des del sector de la construcció, per tant, jugades com les que comentes em puc fer a la idea que estan a l’ordre del dia, i, sincerament, em te exactament igual si son Fulanito o Menganito, si son rojos o blaus, si governa aquest o l’altre... el resultat es el mateix, i ara l’explicaré. I si tu penses que qualsevol persona, per estar dins de l’ajuntament no pot guanyar-se la vida amb el seu negoci de tota la vida, enhorabona. Però jo pense que hi ha casos, baix el mateix sostre, molt mes clars, i més fàcilment demostrables.

El resultat es ben senzill. En Orba en particular, i el País Valencià en general, des de fa anys estem condemnats a un futur únicament econòmic, únicament basat en el sector de la construcció, i si el futur d’un poble i d’un país es únicament econòmic i únicament d’un sector, l’únic que pot passar es que rebente. Alguns direu que amb aquesta crisis ja esta rebentant, que encara ens queden uns mesos de patir, que vindran temps millors, bla bla bla. Molt bé, però lamente dir-vos que Orba ja fa molts anys que va rebentar, perquè per a mi, el futur d’un poble també inclou el futur econòmic, però també el social i el cultural, perquè si hi ha futur social també hi haurà econòmic, al contrari no ho tinc tant clar.

Orba va petar fa anys, i us diré perquè. Orba agonitza (però la podem salvar, si volem) des de el moment en que la majoria dels jovens que ixim a estudiar fora no volem tornar, i no volem tornar perquè Orba no ens ofereix un mínim futur d’il•lusions; des de que els mes menuts no van a menjar-se la mona de Pasqua a la Xopena, per que pot ser caiguen a un esbarzeral i no ixquen vius, des de que la biblioteca no es mes que un cúmul de llibres que fa de guarderia, des de que la casa de cultura no obri les portes a un acte amb un mínim de dignitat cultural, des de que Cuello i la resta de gent que l’ajudarem varem decidir que ja haviem perdut massa temps barallant-nos amb les xarxes, balons, herbes, solsides... entre dies de calor i pluja i des de que l’ajuntament no va tenir ni la mes mínima dignitat de continuar el projecte, Orba està fotuda des de que el Castellet i les cases històriques del poble cauen a trossos sense importar-li a ningú amb competències, des de que el Toll Blau es, mai millor dit, un cúmul de merda, des de que en Orba i ha un carro de gent jove al Paro i l’oportunitat que pot prestar l’ajuntament a estos joves de guanyar-se uns ingressos en el Pamer es desaprofita un any mes, i podria parlar i parlar.

I a tot això, quan llitges algun panfleto (dissenyat i revisat també, per un panfleto) veus que t’explica que Orba segueix essent un poble tradicional agrari i que viu majoritàriament del fang, un poble on pots practicar el senderisme i menjar-te una bona paella a qualsevol bar, que les festes principals son els bous al carrer i els Moros i Cristians(!), jo quan llig tot això pense: Mentida!
Orba avui per hui, es un poble culturalment mort i enterrat, un poble envellit, i un poble de poc mes de 2000 habitants, on el 52% de la població es nouvinguda de la Unió Europea. Orba hui per hui, és un poble que entre tots em de recuperar.

Pot ser, aquesta opinió no ve a comte amb el títol del tema. Però el que vull reflectir es que em te igual si aquest ha fet això i que si l’altre a fet allò, perquè pense que tots ho fan: ahi està el resultat. Que si a Orba fa 15 anys no importa res mes que la construcció no es culpa d’aquest o de l’altre, es de tots i totes, de nosaltres també.

I que quan tinguem que ampliar un altre cop el cementiri per enterrar a tots els excedents europeus, si l’obra es fa en diners públics que aquestos siguen del poble.
Que no hagen de venir des d’una partida de Madrid, on si les coses durant anys s’hagueren fet be, aquesta partida podria anar destinada a obres que no essent absolutament necessàries (com es el cas del cementiri i que, per tant, deuen pagar-se amb diners de l’ajuntament), hagueren pogut, a més de fomentar l’economia local, donar un impuls de qualitat social o ambiental al municipi.

De l’adjudicació de les obres no tinc cap dubte que ha segut la correcta, i més si en aquestes pagines ho ha deixat clar una de les poques personalitats polítiques amb que confie. No obstant, i remitint-me a la primera opinió, pense que no té res de mal crear una UTE, i que segurament si aquesta UTE l’haguera creat el propi ajuntament com a una empresa pública, el resultat puguera haver segut, inclús millor. Però això ja es massa somiar.

Joan Ignasi Cervera
Puntos:
11-06-09 18:07 #2470951 -> 2464535
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Pardalet, pardalet!!!! deixa d'amagarte baix les plomes i digues xq ho critiques tant la reunio eixa.

Tots els obrers del poble van ser avisats de la reunio i tu també. Pot ser que no vas anar i vas preferir escoltar de fora, xq ja sabies qui tindria les obres adjudicades?

Tots els obrers del poble estan pasant per la mateixa situació i l'unic que volien fer era fer una pinya per poder fer feina.

Aquestes ajudes son per als treballadors, obrers, del poble, però com sempre qui mana, mana, i qui te diners també.
Angel Perez es obrer, però mai havera estat dins d'aquests projecte, per obvietat.

A qui li han adjudicat les obres??? Sempre la mateixa cosa "EL POBLE PAGA I ELS ESPAVILATS A FER-SE RICS".

Puntos:
11-06-09 18:58 #2471439 -> 2464535
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Et conteste a tu Joan Ignasi, ja que dones la cara, i a tota aquella gent que no la dona o que s´amaga baix pseudònims.
En primer lloc jo també he estat molts anys fora com tu dius, però a diferencia de tu o altres com tu que tragueu bromera parlant malt del poble, jo si que he vullgut tornar a ma casa i m´agrada viure açi al meu POBLE, m´agrada eixir a comprar a les tendes, anar pel carrer i parar a parlar amb que siga, que arriben festes i participar de tot, com això moltes més.
Que no em val que s´ompliu la boca dient que Orba no vos ofereix res, perdona però eixe discurs cansa, que li oferiu vosaltres al vostre poble? Critica barata excusant-se sempre en la construcció, no perdona, la construcció no és el problema (per cert Joan Ignasi, i no és a títol personal, només perque tu dones la cara, els teus pares, de manera directa o indirecta viuen d´aquest sector que tan critiques, i tu si has tingut oportunitat d´estudiar fora, lamentablement ha segut amb diners que els teus pares han guanyat de la construcció, qui diu els teus pares, els de molta gent que com tu critiquen la construcció)
Em pareix correcte que cadascú és guanye els cacaus com puga, però a mi la construcció ni em pareix res mal ni un problema per el poble, el que em pareix mal es que es faça de sençe control, fora de la legalitat i permeten-se barbaritats com les que s´han fet durant molts anys, et recorde que no tots estan dins del mateix sac, perque al menys eixos que tan critiqueu, pareix que construixquen de manera legal, però a mi em preocupen molt més coses com la macro urbanització que hi ha darrere la font de dalt i als Massils, em fa pensar que tot ilegal i ningú diu res tots feu la vista enrere!!!
No em val que digueu que per estar dins l´ajuntament tenen dret a guanyar-se els diners amb el seu negoci de sempre, no perdona no es per estar dins l´ajuntament, és per aprofitar-se´n del seu càrrec a l´ajuntament et pareix poc!!!! aixó legalment es diu prevaricació un delicte prou greu i que la dona d´aquest polític comparega en el forum dient que a su marido se la suda, on estem!, el que hauria de fer és donar explicacions de si realment ha passat o no!!! i deixeu-se de si jirirpollas se escribe aixina o allina, perque Asun no aclaras si pasó o no pasó de lo que acusan a tu marido y te tendria que preocupar mucho más eso que el resto de tonterias que pones, humildemente i sin ofender.
Això del excedents centro europeus no m´agrada i més venint de una persona progressista com supose que eres, en aquest mon hi ha cabuda per a tots.
Deixeu-se de utopies i de criticar per criticar i si realment vos preocupa el vostre poble feu alguna cosa, la construcció no es més que una excusa i els que tant la critiqueu això i com es fan les coses en aquest poble no sou molt diferents de la resta, per que només feu aixó criticar, almenys el politic que tu tan admires si que fa alguna cosa.
.
Puntos:
11-06-09 19:09 #2471543 -> 2464535
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
ENTONCES QUE VOLS DIR QUE EL PARDALET TE RAÒ? QUE LA REUNIO EIXA VA EIXTIR? QUE ANGEL ESTAVA? JO TENIA DUBTES, PERO JA NO SE QUE PENSAR. AN LO ASPAVILAT QUE ERES TU, SEGUR QUE ERES RIC. NO INTENTES DEFENDRE EL QUE NO ES POT DEFENDRE. SI TU PREFERIES QUE SEU QUEDAREN EMPRESES FORASTERES A MI PERSONALMENT EN DONA IGUAL. PER DESGRACIA ESTE POBLE COMENÇA A "BUFARMELA" ( AL TOT EL REPETE ALS ORBERS/RES, A LA MARE DE DEU DELS DESAMPARATS, I A TOTS ELS QUE VOLEN EL BE PEL POBLE). PEREZ AMB CONFIANÇA DIMITIX!!!!!!!
Puntos:
11-06-09 19:57 #2472054 -> 2464535
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
aprende a leer
Puntos:
11-06-09 20:00 #2472074 -> 2464535
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
hay que rao menexeu, qui mana mana , y tots sabem masa qui mana a este poble de hipocrites y llepaculs
Puntos:
11-06-09 20:13 #2472191 -> 2464535
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
NOVA LLISTA DEL PP:

ALCALDE I ASSESOR FINANÇER VILLAR
DE 2 (la nova estrella) PARDALET
DE 3 (el xupaculs) BLAS PIÑAR
DE 4 (urbanisme) PERETO
DE 5 (encargat de la rotonda) FABRA
DE 6 (encargat de vestuari) CAMPS
per ultim, no sé si puc diro, px FRANCO ha muerto



Puntos:
11-06-09 22:42 #2473379 -> 2464535
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
QUE INDESEABLES QUE SOU ALS DEL PSOE, CUANT VOS DIGUEN LES VERITATS LO UNIC QUE SEBER FER ES INSULTAR O FER TONTERIES CON LO DE "NOVA LLISTA DEL PP", NO SABEU FER POLITICA, SOLES FALTAR AL RESPECTE.
Puntos:
13-06-09 19:02 #2486381 -> 2464535
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
SABEIS QUE CREO, QUE PRACTICAIS ONANISMO PARLAMENTARIO, PORQUE LA MAYORIA ESTAN ESCRITAS POR LA MISMA MANO,VAMOS QUE NO HAY TANTA GENTE QUE SE ESCONDE BAJO EL ANONIMATO, ME ALEGRO.........ASUN
Puntos:
11-06-09 20:32 #2472344 -> 2464241
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
JA ESTIC FARTA!!!!!

Maria la de Gerra sols hi ha una, i no teniu perque utilitzar el meu nom si jo mai he estat dins de ningun partit. Si voleu anomenar a ma mare li diuen Maria Molines i Pont.

Millor pensat, ni anomenar-la. Ja fa motls anys que no esta dins l'ajuntament i ja la podrieu deixar tranquil.la.

Aquest foro es una vergonya!!! Vols identifiqueu amb alies, i critiqueu a tot quisqui.

Ja està bé de faltar al respete a ningú, i si voleu fer-ho gasteu el vostre nom i ja ens critiquem de persona a persona.Tots ens coneixem i es un poble menut.

Hi ha molts en este foro que estan amargats,supose que sera aixo, ja que no puc entendre quanta maldat teniu.

Pase de contestar a ningú i posar-me al mateix nivell. Si voleu el bé pel poble deixeu de discutir i comenceu xerrar i fer coses de trellat.



Maria Berenguer i Molines "Gerreta"
Puntos:
11-06-09 21:35 #2472825 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Hola company (que firma amb el punt),

Si tinguera el plaer de saber qui eres, podria comentar-te les meves coses personals, amb les que tu et fiques ací, a tu sol. No obstant, aprofitaré aquest fòrum per fer-ho, ja que degut a que sembla que tu saps molt de mi, pots fer malentendre les meves paraules.

En primer lloc dir-te que jo parle per mi, i firme amb el meu nom, no parle ni pels meus amics ni pels meus pares ni per ninguna persona diferent a mi. Clar? Així que la paraula pares pots començar a anar llevant-la del teu discurset.

Pel que sembla no has entès ni tant sols una paraula del que he escrit. Com tu be has dit, he tingut la sort de que els meus pares m’hagen donat la oportunitat (a tu no t’importa d’on ingressen els diners els meus pares) d’estudiar i conèixer altres coses, i es per això mateix, perquè just ara estic estudiant temes de desenvolupament territorial que puc opinar amb coneixement i seguretat. No opinaria de un tema que no conegués, tranquil. Jo en cap moment critique la construcció, ni he parlat d’ella en l’escrit anterior, sabut, es més, pense que es un actiu econòmic de qualsevol municipi, que possiblement a Orba, comparant-ho amb els pobles veïns m’atreviria a dir que les coses s’han fet mínimament bé, però a part d’eixe hi ha d’altres, que també cal mantenir, i ha part del element econòmic també hi ha d’altres: social, cultural i ambiental. A mi, la construcció, et torne a dir que no em pareix mal, el que em preocupa, i sobretot en aquestos temps, es el futur que poden tenir els pobles on pràcticament la totalitat de la població viu del mateix sector. Tranquil, que si Orba tingues un atractiu paisatgístic ben conservat, una oferta cultural digna de visitar, o un sector econòmic potent que no depenguera de la construcció, o qualsevol altra via de futur clara, la construcció no em preocuparia el mes mínim. Però lamentablement això, ni ho te Orba ni possiblement cap xicotet municipi de la Marina, es per això que em preocupa el futur, no la construcció. Ho es que tu veus molt de turista en Orba? O es que tots els europeus baixen a les tendes del poble a compar? O es que el gran nombre de les cases que s’han construït ens els últims anys han tingut preus assequibles per poder atreure a població jove, i per tant, activa al nostre poble?

A lo de “No em val que digueu que per estar dins l’ajuntament tenen dret a guanyar-se els diners amb el seu negoci de sempre, no perdona no es per estar dins l’ajuntament, és per aprofitar-se’n del seu càrrec a l’ajuntament...” Sols dir que tractes de favor, com el que es podria haver derivat del que es parla en aquest tema, cada dia en tenim a l’ajuntament, i com he dit, més fàcilment demostrables. Que ací vivim tots, i quan dic tots som tots, massa be.

Si dubtes del apreci que li tinc a Orba, estàs equivocat; si dubtes del que he fet jo per Orba, sols dir-te tampoc se el que has fet tu, però jo estic segur que algo, junt a altra gent, he fet: almenys donar l’alternativa als joves de triar entre qualsevol cosa i l’esport, poca cosa es cert. A mi també m’agrada anar pel poble, saludar als amics, entre els que possiblement estas tu, etc, però lamentablement pense que avui Orba, a mi i a molta mes gent, no es aporta molt mes que això. I si he dit alguna mentira en les coses dolentes d’Orba en l’escrit anterior, per favor, dis-me quina es. Si els meus amics foren uns fills de... ho diria, si el meu poble pense que deixa molt que desitjar ho dic.

I en referència a lo dels excedents, a una ment progressista (com segons tu ets la meua), li fa molta ràbia saber que el 52% de la població del seu municipi no se’n vol saber de res d’ell, que sols conten el dia de les eleccions, que es dediquen a viure apartats i que d’eixe 52%, el 70% siguen jubilats. Un progre com jo, està fart de veure com en molts anuncis que es fan, de coses tant públiques com privades, la seua llengua queda en l’oblit. A un progre com jo li molesta que la majoria de bars del poble siguen de gent estrangera i que tant sols en dos o tres contats puges menjar com a casa. A un progre com jo li rebenta anar a caminar per la muntanya, creuar una urbanització i sentir-se observat, a un progre com jo li preocupa que altres pobles de la Marina tinguen ja alcaldes estrangers... I mentre la seva actitud no canvie, la meva tampoc ho farà. Però un progre com jo, s’alegra de veure a gent que no ha naixcut ací jugar amb els xiquets del poble, compartir amistat, tradicions, idioma...

Gracies per deixar-me explicar-me millor.

I et torne a repetir, que els noms dels meus pares, amics o qualsevol altra persona que la puges relacionar amb mi, no la tornes a ficar en les meves opinions. Perquè son meves, no d’ells. I el que tingues que opinar de la meva persona m’ho dius a mi en persona, pot ser, a ningú d’ací li interessen les meves coses, perquè això tant sols es un fòrum d’opinió del poble.

PD: Un altre cop, un gracios a tornar a fer burla amb la llista del PP. Si es cregueu graciosos podrieu donar la cara.

Joan Ignasi Cervera
Puntos:
11-06-09 22:33 #2473293 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
a Joan Ignasi, sols dirte que el que anomenes dalt de que les portes de la casa de cultura sobrin per fer coses que no tenen ni un minim de interes cultural, em sembla molt malament, ja que diferents grups d'Orba intenten fer "coses" per que la casa de cultura vagi avant i sobriga com a minin unes cuantes vegades al any,Axina que no critiques el que fan les altres persones amb la seva ilució, ja que ho fan per a que al poble com a minim tinga alguna vetlada cultural!
Puntos:
11-06-09 23:09 #2473648 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
una pregunta kin son les joventuts socialistes d'orba?? qui les ha creat
Puntos:
11-06-09 23:44 #2473987 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
S´han creat elles mateix de vorer la debacle a la que ha arribat el PSOE d´orba baix la direcció d´Angel Pérez
Puntos:
12-06-09 00:09 #2474222 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Joan Ignaci, la casa de cultura esta de gom a gom, hi ha que fer torns. Es possible que no ho sapigues ja que estas fora d'Orba estudiant,pel que he llegit avans.EL DIA 19 I 20 està l'audició de l'escola de música, el 4 de Juliol actua l'escola de ball que estan fent a Orba,l'AMPA ha tingut que esperar-se una setmana per a poder preparar una reunió per a fi de curs, etc, Si alguna persona vol un llistat dels cursos que estan fent-se me ho faça saber.

Miguel Torrens
Puntos:
12-06-09 12:03 #2476399 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
tinc de dir, que joventut socialiste es nomes una proposta, que considere que fa molta falta en aquest poble, perque jo cm a socialista desde sempre i com a jove que em negue a abandonar el meu poble... tinc que dir que netejar el psoe d'Orba es molt complicat, tambe dir que el psoe no es l'unic que s'ha embrutat, perque tant el pp com el bloc... no poden parlarne molt ja k la corrupció l'han inventada ells.
bo ahi queda la proposta de les joventuts socialistes... si hiha mes joves interesats en la formació.. es el moment111

Joventuts Socialistes d'Orba.
Puntos:
12-06-09 12:24 #2476564 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Aquest es un gran problema de la gent, que es incondicional d´un partit i no es capaç d´obrir els ulls i mirar quin partit actua millor pel bé del poble. Hi ha que votar a propostes i a les persones que fan posible que es compleixin, que estem parlant d´un poblet menut i ací les enveges i rencors no deurien tindre cabuda si tots volem el mateix! Que Orba creixca.
Puntos:
12-06-09 17:37 #2479232 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
ASUN A MI ENDONA IGUAL COM ESCRIGES PERQUE JO ESCRIC COM PUC. PERO QUE LI DONES LA CULPA DE COM ESTA EL PSOE A ORBA, A QUE EN LA COMUNITAT VALENCIANA LA GENT ES DEL PP (MANDA UEBS).
UNA PREGUNTA EN EL MOVIMENT ESTE JOVE SOCIALISTA TAMBE ESTA EL SENYOR PEREZ? NO ES PE RES PERO SI ESTA ELL NI MEU PENSE DE ENTRAR!!!!
MOLTO SI POC SER TAMPOC ACUDIXCA, SI NO ES MOLTA MOLESTIA.
Puntos:
12-06-09 18:00 #2479464 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Jo no se qui forma part de les joventuts socialistes d'orba? algu m,'ho pot dir
Puntos:
12-06-09 20:05 #2480572 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Mira Joan Ignaci, com més vas participant, més vas deixantme alucinat. eres un PROGRE DE MANUAL, dels que solten la teoría programática i res té que vorer amb la rezlitat. denote per la teua forma de parlar i exposar les coses vius molt allunt d´orba i no t´anteres de la realitat que pasa en aquest poble, especialment en lo que pertoca a la realitat cultural que per cert ja t´han contestat i t´han explicat varies coses.
com t´atrevixes a mencionar la CONSTRUCCIO en aquest poble, si tú has segut i continues seguent un "HIJO DE PAPA" que ha xuplat del pot tota la seua vida, si em digueres que eres fill d´un llaurador, d´un mestre, d´un o una empleat de banca, que ta mare treballa en una asesoría, etc.. etc... ancara tendría un pase, pero tú que cada parell de sabates que t´has comprat, cada camisa, cada vegada que has anat a la perruquería, cada vegada que t´has fet un cubata amb els amics, cada vegada que t´has omplit el deposit de gasolina de la moto o el cotxe, etc.. etc...eixos diners han vingut única i exclusivament del sector de la construcció orbero, del talons i de les transferencies que li han fet els constructors i els obrers d´este poble a fustería Cervera germans. Pero com t´atrevixes a dirli a l´altre forista que no mencione al teu pare i a la teua mare, i que no els mescle amb tú, pues mira jo t´els refrege amb tomaca de la teua cara fins als peus, perque ni tens vergonya ni la coneixes, repudie als tios com tú que viviu en una realitat virtual de pantalla d´ordenador, critiques per criticar en la majoría dels casos sense raó, al poble lo que li sobra es menos demagogia destructiva barata com la teua i més compromís amb tot i arrimar el hombro que es lo que tú no fas, l´unic que arrimes es el dit a la tecla del ordenador.
Pero com t´atrevixes a parlar de la construcció quant el teu iaio, al tío, al teu pare i ton tio directe han segut una de les 4 ó 5 families del poble que més han xuplat del sector de la construcció durant décades, i la teua mare gracies a la construcció ha tengut un bon jornal tota la vida que de lo contrari avera estat en casa o s´ha vera tingut que buscar un altra feina que de bon segur no avera guanyat lo que guanya en el almacén de materials de construcció, grácies a tot aixo que he descrit i molt més t´han pugut criar a tú i a la teua germana com a marquesos i vos han pugut donar una educació, uns estudis i una qualitat de vida, o que mos vols vendre tío amb la teua teoría que "los niños vienen de Paris". No flipes que la teoría es una i la práctica prou diferent, aixó ho té ben clar el teu ídol i mentor polític, posiblement perque té mes anys que tú i está en primera línea de foc huí en día.

dirte també que lo progre no es correspon amb lo xenófobo, que es lo que tú has demostrat que eres, tant al molesta que eixos estranjers tinguen bars i restaurants a Orba, som un poble obert al mon i som una comunitat multicultural, pense que aixó mos ha fet que huí en día siguem el poble de l´inteiror de la marina on tinguem un sector servicis variat, desarrollat i numeros, fixat en els comerços que perteneixen a Acedor, o que exposen en la fireta de nadal: Ni el poble está tan mal, ni s´han fet les coses tan mal, i oportunitats pels jovens aniá un muntó, lo que ja es que saber aprofitarles i també et recorde que está el concepte de jove empreneor que en este poble, per cert té muntó futur gracies al turisme. Quines incongruéncies teniu els progres de manual, ja que vorer, en fin hijos de papa que ahora quieren cambiar el mundo. Et recorde que molts pobles de l´interior que tenen un important teixit empresarial, fabricants de joguets, sabates o teixits, per eixemple, pagaríen lo que no está escrit per a tindre la ubicació geográfica, el turisme, el sector serveis i la riquea que té Orba i poder criar als fills com els teus pares t´han criat a tú grácies a la CONSTRUCCIÓ.

Adeu figura.
Puntos:
12-06-09 20:11 #2480609 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Al de antes , t´ha faltat dirli a Joan Ignasi que un dels primers que xupla dels extranjers domés arriben a Orba es son pare, posanlos les portes, els tapajuntes, la cuina, etc, dels chalets que es fan, i al últim que es treu el rasquit també es sonpare que es ven els atauts aon descansarán la vida eterna. en fi Joan Ignasi, perque els tingues eixe odi, manque ara al justificarás diguent que no tu no volies dir aixo........bla...bla ...bla... que raó té el de antes eres un PROGRE DE MANUAL que no saps de aon t´han ribat els cacaos en esta vida, i perdona de aon están arribante ara mateix.
Puntos:
12-06-09 20:17 #2480645 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Bo, soc el cuñat de el pardalet volaor i vols vuic dir que el dilluns a mitxdía o per la nit tornará a fer unes declaracions impactants que ningú s´espera i finalment descubrirá la seua identitat o donará moltes pistes. Esteu pendents perque de verés alucinareu.
Tan sols vullc acabar dient que algú ha vist alguna declaració D´Angel Pérez per algún costat comentant el seu doble joc i les jugades brutes?


el cuñat del pardalet volaor
Puntos:
12-06-09 20:47 #2480821 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
LA TONICA DE ANGEL DE TODA LA VIDA ES NO CONTESTAR ANONIMOS, ES MAS NO CREO QUE LO HAYA LEIDO
Puntos:
12-06-09 21:40 #2481279 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
hem pareix vergonyós que hi haja gent que estiga criticant a Joan Ignasi; primera perque ell és l'únic que té collons a firmar amb el seu nom, i a dir les coses clares. La resta s'amaga darrere d'un usuari no identificat per criticar cap a un costat o cap a l'altre, o bé per a fer burles. Cada un té una manera diferent de pensar, i totes les maneres s'han de respectar. Si s'atureu bé a llegir el que diu Joan Ignasi podeu vore com ell no critica la construcció, sinó més bé critica que no s'hagen desenvolupat altres formes econòmiques diferents a la construcció (que s'haurien pogut dur a terme massa bé), i que portem molts anys vivint d'un únic sector.

També voldria dir que Miguel Torrens el director té raó en això referent a l'aula de cultura, ja que si que es fan coses: audicions d'alumnes, concerts ( rondalla, banda de música, orquestra de la marina alta...), teatre (els juniors, i el nou grup de teatre que ha començat a formar-se...)
Puntos:
12-06-09 21:50 #2481355 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Pues Asunción si no lo ha leído pasaselo tú
Puntos:
12-06-09 23:08 #2481905 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
hem pareix molt fort que la gent critique sense donar la cara.un poquet de respete.

Per cert lo de el PATO a la llista del PP o dupte molt.




Joaquim Angel Font Mengual,Alias PATET.

Puntos:
12-06-09 23:28 #2482046 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Hem podeu contestar algu perque critiqueu aqueixa reunio????
Aqueixa reunio es dels obrers del poble,que ben bé paguen els seus impostos.
Per què vos a sentat tant mal que vegueren eixe projecte?(el qual fou cedit per l'ajuntamnet)
S'amagava alguna cosa? O es que entre dos vos volieu fer amb l'obra?

No es millor que tots els obrers estiguen junts per afrontar aquesta crisis que patim? O tenim que callar i deixar que el ric es fasga mes ric.
Que hi haurà en aqueix projecte que no volieu que ho vegera ningú. Serà per algun desagüie que afavoreix a algú??

En la meua ignorancia tinc molts dubtes, algu em podria treure d'ells?
Puntos:
13-06-09 01:31 #2482743 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
JE JE JE JE JE JE JE .........................................
Puntos:
13-06-09 07:57 #2483058 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
NO TANTERES MASA. NINGU CRITICA LA REUNIO. LO KE ES CRITICA ES QUE VOTARA EN CONTRA ALEGANT QUE NO SAVIA INFORMAT ALS ALTRES CONSTRUCTORS. MENUDO PERSONAJE EL ANGEL ESTE. DESPUES DE LA GENT KE DIU QUE ESTE POBLE ESTA ENFOCAT A LA CONSTRUCCIO, FLIPE EN COLORS, SI TOMBAR 5 0 6 ENCANYISAES, FER CHALETS ILEGALS ALS MASILS, EL JOVE(QUE TENIA JA UN SOLAR O CASA) DELS PARES O UELOS REFORMARLA I DOS O TRES FINKETES DE PISOS, ES ENFOCAR EL POBLE A LA CONSTRUCIO, ENTONÇES SI. LO KE PASA QUE EL POBLE NO SA ENFOCAT EN RES. PER ACABAR, LO DE ANGEL "PATETICO". PARDALET NO VAS A SORPENDREM, JEJEJEJEJ.
Puntos:
13-06-09 11:41 #2483814 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Pues no, hasta que no haya nombres no le pienso decir ni pum firmado; Asun
Puntos:
13-06-09 11:49 #2483854 -> 2472344
Por:No Registrado
ERES PARDALET O GAVIOTA???
ORBA=POBLE DE FEIXISTES.

Puntos:
13-06-09 11:59 #2483923 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Voldría contestar al de més adalt i intentar treuret de les teues dudes, vull fer ho de una manera objetiva, no em critiques després per averme posicionat a un costat o l´altre, no pretenc aixó.
El escrit que encapçala este tema, firmat pel pardal dels collons, al que jo m´ha llegit moltes vegades, trec les següens conclusions:
Pense que en cap moment es critica ninguna reunió com a tal, ni menys es claven en ningún obrer del poble, ni en el fet d´ajuntarse un colectiu que en este cas es d´obrers i demá pot ser de fontaners.
Pense que el pardal, i ho acabe de lleixir una altra vegada més especifica ben bé les dates:
--reunió en casa dels pares d´Angel 3 semanes avans de la reunió de constructors convocada per al PP
--I després de la reunió al aula de cultura 2 semanes més per a la apertura de sobres--vullc entendre que durant eixes 2 semanes el projecte estava esposat a l´ajuntament de manera pública per a presentar ofertes, lo que tú dius antes que "hi avia algo en el projecte que no volíen que ho veguera ningú" pense que es fals, perque el projecte va estar exposat al públic per a consulta pública de qualsevol interessat o empresa-- era un projecte públic que no tenía res que amagar, pero matiçe, tenía uns plaços d´exposició al públic, avans era un assumpte confidencial.

Respecte a la teua proclama "tenim que callar i deixar que el ric es faixa més ric", aixó si que em pareix treure les coses de contexte i em sona a una proclama preliminar a la fatídica guerra civil del 36, que et promet que jo d´esta época m´ha llegit alguns llbres. Huí en día les igualtats socials en el territori en el que vivim son prou evidents , malgrat la crisi que estém passant.

Açí lo unic que es denúncia i es treu a relluir per part del pardal, que el dic una vegada més que jo tampoc sé qui es ni estic defenguenlo, es l´actuació d´una persona en concret--que no d´un colectiu-- que era jutge i part. Si es veritat lo que diu el pardal que jo començe a creuremeu, jo també eu vec eixina, per que els fets son:
--ell convoca una reunió, actúa com a anfitrió e intenta reunir a part d´un colectiu per a ejecutar un obra pública municipal, encara que el seu nom no formara part de eixa futura unió d´empreses, ell ja sabía que formaría part de la taula de contractació de eixa obra representant al seu partit i votant a favor d´un o l´altre--amb lo cual tu creus que vera segut objetiu, jo realment crec que no, amb lo cual crec que té raó el pardal diguent que ell era jutge i part, i per supost amb l´experiencia política que té, segur que era conscient de que no estava actuant bé. El mateix Angel Pérez ocupa ocupa un silló del saló de plenaris que vota també l´adjudicació provisional i definitiva de l´obra, si tú trobes que aixo es actuar net per part d´un polític tenim criteris totalment diferents.

Ell "en teoría" defen als constructors del poble i vol que l´obra es quede en el poble, aixó es un fet, en teoría de les seues paraules es deduix que com a polític local deu defendre a tots i cadascun d´obrers i construtors del poble, sense personalismes, i els fets i lo que denuncia el pardal demostren que no es així, perque a uns altres constructors del poble amb tots els informes tecnics a favor i sense res que amagar els va votar en contra, no et sona un poc estrany, tota l´actuació del Sr. Pérez a mí realment sí, i et promet que encara que no teu cregues m´avera donat igual que l´obra se l´averen quedat uns o als altres, no defenc a ningú, sempre que s´avera quedat dins del poble.

Per tot lo dit et reitere que lo que es critica per part del pardal, según jo interprete,no es més que a una persona, perque precisament ocupa un silló en el saló de plenaris de l´ajuntament i en una taula de contractació votant decisions que deuen ser objetives.

I et faix una pregunta: tú realment creus que el desaigüe afavoreix a algú o es buscalí 3 peus al gat con s´ha fet en l´adjudicació de l´obra perque ja que bombardejar a algú??

I et faix una última reflexió, perque segon deduixc de la teua intervenció d´avans eres obrer i estaves a la reunió. Perque eixiu criticant ara l´adjudicació de l´obra i si algú tenía un interés en cual o tal cosa, i no vaeu presentar una oferta, sino tots, algú o alguns dels que estaveu en la reunió eixa nit, entonces si que avereu pugut sentirse ofesos perque liu adjudicaen a un altre, pero jo realment crec, com deia algú, que no pots pretendre que et toque la loteria si no compres algún boleto, no li tinguem manía al que li tocat si nosaltres no em vullgut voluntariament formar part de la partda.

Gracies per escoltarme i encara que no et parega soc una persona foránea al món de la construcció, pero em pareix vergonyos lo que alguns en fet en aquest tema.
Puntos:
13-06-09 12:38 #2484158 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
en aquest poble si vols triunfar o be tens que llepar molt de cul o be ser un guiri amb cales, i jo ni soc un llepo ni soc estranger.aixina ke jo ja no compte per aqueta gent.


FORA CASTELLANS I ESTRANGERS.

VISCA TERRA LLIURE!!!!

Puntos:
13-06-09 14:45 #2484913 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
tampoc es això! però el que si que es veritat és que hi ha preferència als extrangers i això no es!

IGUALTAT ENTRE TOTS ELS DEL POBLE!! FORA PREFERÈNCIES PER A GUANYAR-SE VOTS!
Puntos:
13-06-09 15:27 #2485103 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
ASI ELS UNIC FACISTES SON PEREZ I MOLTONET. ESTARIEN MES CONTENTS QUE L'OBRA S'EN AVERA ANAT FORA.
Puntos:
13-06-09 18:20 #2486100 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Que no,para nada les echo culpas a ningunas siglas, mis tiros van a la cobardia del anonimato,es que no lo llego a entender si hay algo denunciable porque se actua como chafarderos ¿Sabes que fulanito chuchuchu? sabes que sutanito chuchuchu? oye pero que no se entere que lo he dicho yo? Pues que quieres mientras sea asi, yo no lo veo serio me parece que Orba os importa un bledo y que solo lo haceis para incordiar.......luego sigo que hoy es sabado y tengo algo de tiempo
Puntos:
14-06-09 10:16 #2488842 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
PARDELET VOLAOR DIUEN QUE EL TEU NOM COMEN@A AN "A" I QUE TES VERGONYA SIGNAR PERQUE DIUE QUE ERES UN MORT DE FAN LLEPAOR DELS RICS!!!ES VERITAT!!!
Puntos:
14-06-09 12:26 #2489383 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Estos díes ha estat eixint pel poble, m´ha fet una cerveseta en los amics, i ha parlat en uns i els altres i la veritat es que este tema ha suscitat un gran interés, i es munto gent la que consulta este asumpte en el foro, més del que alguns es pensen, vos dic que si huí es celebraren eleccions municipals el resultat sería el següent:
5 vots el PP, 6 vots el BLOC, PSOE ningún, ánimo Saoret, Jaume i Miquel , Angel Pérez vou ha posat de collons, en les próximes s´els mengueu amb keredilles.
NOta: no feu cas encara que Asun vos diga que si els guanyeu sou uns "JERIPOLLES".
NOta: ja sé el nom del pardalet volaor segons el foriste anterior, si comença per A, será "ASTUPIDO", que no será Asun la que lo a vorá pensat??
Puntos:
14-06-09 17:34 #2490686 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
YO NO SE COMO NO HABLAIS TODOS EN PERFECTO CRISTIANO Y ASÍ NOS ENTENDEREMOS TODOS.......BUENO,!A LO QUE VAMOS¡.ESTE PUEBLO SOMOS TODOS
Y CUANDO ALGO PASA, CUANDO ALGO NO FUNCIONA EN LA VIDA PÙBLICA NO PODEMOS ESCUDARNOS DANDO LA CULPA A LOS DEMÁS, LA CULPA ES EN PARTE DE TODOS. ORBA SOMOS TODOS. POR ESO AQUI LO ADMITIMOS TODO. Y NO ME PREGUNTEIS LO QUE ADMITIMOS, PUES POR TODO LO QUE HE LEIDO EN ESTE FORO !!BIEN SE SABE ¡¡. LA PREGUNTA ES MUY FACIL ¿ A QUE ESTAIS DISPUESTOS A HACER PARA DAR EL CAMBIO A ESTE PUEBLO ?.
Puntos:
14-06-09 19:53 #2491562 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Asunción para mí el perfecto cristiano también es el valenciano, que te recuerdo que con él nos entendemos todos por la calle, en las tiendas, en casa, etc.
Entonces cuando interesa el pueblo somos todos, me estás dejando boquiabierto.
Té recuerdo que sí que podemos darles la culpa a los demás, más cuando es un político y ha jugado sucio, la culpa no es de todos, en el supuesto que encabeza este foro es única y exclusivamente de tu marido.
Puntos:
14-06-09 20:28 #2491821 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Això ja ha arribat massa lluny.

En primer lloc demanar disculpes a la gent de les diferents associacions que fan servir la casa de cultura per qualsevol cosa, demane al mateix temps, que ni es traguen les meues paraules de context, ni es facen lectures al peu de la lletra i paraula a paraula. Una miqueta de sentit comú, per favor. M’explique. Quan parle de la cultura al poble no ho faig criticant a la gent que es mou en aquest poble (faltaria més!), es a dir, als juniors, alumnes, musica, teatre, festers... i es més, en sap greu que des de l’associació de jovens no haguem segut capaços d’augmentar l’oferta cultural del poble. Parle de la falta, per exemple, d’una setmana cultural i d’un dia del llibre (com anys enrere), de cursos econòmics per a la gent jove i la gent gran, d’un museu per conèixer millor la nostra historia, de conferències sobre el nostre entorn...

Agrair a la gent que ha sabut llegir correctament els meus escrits, i tornar a recalcar que jo aposte per la diversitat econòmica tant del poble com del país, perquè pense que es una de les millors formes de fer front a situacions econòmiques com les del present. I torne a dir, que opine amb coneixement de la causa. Els meus pares, com algun covard diu per ahi, m’han pagat una educació, però he segut jo, el que a base d’estudiar i llegir m’he format la meva opinió.

De les acusacions que se’m fan ni parlar-ne, ja vaig demanar en el seu dia respecte a tot aquell que no fos jo. D’això de xuplar del pot, de la feina de la meva família, de la teoria programàtica (pragmàtica voldries dir, supose)... sols dir una cosa: jo no sé els diners que els sobren, o no, als meus pares, però a vosaltres d’educació us en falta molta.

I sent decepcionar-te, però no em penedisc de cap de les paraules que he soltat en l’escrit anterior. Al contrari em reafirme, i si tu confundeixes criticar l’estructura d'edats d’una població que es caracteritza per una mitjana d’envelliment i de població estrangera molt per damunt de la mitjana del país, amb la xenofòbia, sols dir-te que et queda molt per llegir. Igual algún dia es un bon moment per presentar al poble l’estudi social i econòmic del municipi que estic fent junt al departament de geografia de la Universitat Autònoma de Barcelona. Però de moment, et recomane que ets formes una mica abans de fer-me la critica.

I del teixit industrial de les comarques d’interior... jejejeje. Si des de l’escola encara et porten al museu del joguet d’Ibi, jo no tinc culpa, però pot ser paraules com logística, descentralització de la producció, política agrària comú... no et sonen de res. Per cert, saps que a Elx molt poca gent viuen encara de la palma, el dàtil i el calçat? Es que igual has anat al Palmeral, i et tornes a recrear parlant del desenvolupament d’altres territoris. Per cert, ja que parles del turisme en les comarques de l'interior, et sona d’alguna cosa la Font Roja, la Serra de Mariola, les festes de Moros i Cristians d’Alcoi, el poble de Bocairent, la ruta dels Flares de la comarca del Comtat, les escales de Laguar...? d’això se’n diu punts d’atracció turística, igual que podrien ser-ho el triangle Xopena – abocador (acondicionat) – Castellet, o Isbert – toll blau – corral de bous – font centella, o el poblat Iber (si mal no recorde) de la plana del Siguili, però lamentablement tot això es troba en l’estat que està. Entre altres coses, perquè un dia alguns senderistes decidiren pujar pel camí on jo de menut anava a buscar fòssils i a fer preses de fang, amb unes excavadores, i en acabar la destrossa ningú els va demanar responsabilitats. I no em vinges ara amb el discurtset etiquetant-me d’ecologista, perquè la meva lectura va molt més enllà, a mi el que em preocupa es la gent que ha deixat de pujar al Castellet per la part de la Xopena, els turistes que hauran vingut a Orba i tornaran als seus pobles sense recomanar cap de les 3 visites que he dit a ningú del seu voltat, perquè eixa gent si tornara podria quedar-se en les cases rurals del poble, a menjar als bars, i fins i tot, si l’oferta d’habitatges s’ajustara a les seves característiques, a viure en el poble tranquil al que tu no li veus cap mal. Desenvolupar el turisme rural es molt mes que ficar dos cartellets de fusta en mig de la plaça. Així ara estariem parlat d’una economia diversificada i d’un model de desenvolupament basat en els recursos endògens del poble. Però a Orba el que hi ha es segona residència (no confondre amb turisme)! No sé si saps que per solucionar un problema, primer hi ha que reconèixer que existeix.

Ara, si tu vols seguir pel camí que em anat fins ara, i que ens ha portat a on estem ara, molt be; però jo, des de fa temps, que aposte per un camí diferent, i creu-me que si no tinguera fe amb eixa forma de desenvolupament no perdria ni un minut més, ni estudiant-la ni explicant-la (ojo, que no intente convèncer’t de res) a ningú. Perquè pense que el model que volem jo i molta més gent, dóna, no sols un futur als empresaris i autònoms de la construcció, sinó també tot un futur al xicotet comerç, al territori, al paisatge, als sectors terciaris, a l’hosteleria... en definitiva, a l’estructura econòmica de tots i cadascún dels negocis d’Orba, i a més, a Orba com a poble, com a societat, es a dir, a la gent, a la cultura, història, a la identitat, al territori...

Per últim, tant que em coneixes, t’has olvidat de 3 cosetes. La primera de dir quina de totes les critiques que faig es falsa, la segon de dir que visc en una urbanització i que la meva casa (chalet, si t’agrada més) te piscina, i per últim de firmar.

De totes formes si tens alguna cosa que dir-me, i tens vergonya de fer-ho davant de tota aquesta gent, et deixe el meu mail: bessocervera@hotmail.com

Dir-te també, que no vaig a pedre ni un minut mes contestant aci cap acusació que m’implique, no obstant no cal que t’apuntes aquesta decisió com una victòria per la teva part, apunta-te-la millor com una derrota o, si mes no, com a mostra de la teva incapacitat per parlar com una persona adulta.

Joan Ignasi Cervera.
Puntos:
15-06-09 11:41 #2495152 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Vaya tela, no, si ahora resulta que voy a ser el "alma Mater" de todo, sera por que soy la unica que en este embrollo tengo los bastantes llamemosle" "meningues" para poner mi nombre, digo yo que sera por eso, pero me encanta, que quereis que os diga, si doy la cara sera porque lo mas seguro es que no tenga miedo que alguien me la pueda romper, Lo del pardalet, tambien me lo han dicho a mi y ahi esta la clave de eso que llamais lo sucio de Angel, pero por mi no se va a saber, yo se que lo que hacen es una autodefensa, pero yo a esa familia la aprecio y por nada del mundo voy a decir nada en contra, no es que sea bondadosa es que no es mi etica......Y sabeis que, para mi este rollo se ha acabado, me van a borrar el mensaje pero el pardalet lo habra leido...cuando tenga tiempo hablare de politica...Asun
Puntos:
15-06-09 14:06 #2496316 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
MOLTO, GOSARRO, FORA DEL PARTID.
Puntos:
15-06-09 14:11 #2496353 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
SERA MOLTO?????
Puntos:
15-06-09 14:28 #2496492 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
En ves de tantes tonteries algu li ha preguntat algun obrer dels que estaven a casa la mare de anguel que va pasar .A lo mitjor ja seria ora que algun obrer parlara i aixi el ayuntament esplicara perque els va posar tant de inpedimenst a lo mitjor ja esteven eixes obres donades i per aixo senyor pardalet vols posar a angel an ridicul .cuant tu saps que ell estava com un obrer mes .
Puntos:
15-06-09 14:55 #2496690 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Avore si el nom comença en A, deixam pensar..... será "Al Palero", kaguen la mar que sabut soc.
Puntos:
15-06-09 19:33 #2499244 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
AL BLOC ANB AMICS COM SAORET AL DE NATALIA NO LI FAN FALTA ENEMICS . ARA VOL QUE ELS XIQUETS JUGEN MENOS I ESTUDIEN MES ... CLAR COM ELL VA ESTUDIAR TANT , SERA PER AIXO . ESTAS TIRANTE PEDRA A LA TEUA TEULA QUE XIQUETS TOTES LES CASES EN TENEN
Puntos:
15-06-09 20:33 #2499866 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
estic totalment d'acord en Joan Ignasi, en aquest poble hi ha molt de turisme d'explotar i un tipus d'eixe turisme es el rural, on aquest poble podem traure molt de profit, que opineu?
Puntos:
15-06-09 21:44 #2500577 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
xe Joan Ignasi, si algun dia et presentes pa ancalder el meu vot el tens segur!100% dacord en tot el q as dit sobre el poble.

PD: es molt facil criticar i acusar a la gent anonimament...
Puntos:
15-06-09 23:04 #2501401 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Pardalet volador on estas, va digues el teu nom, que segur que et fas la persona mes famosa de tota ORBA!!!!

Firmat:
Un cuervo volador!!!
Puntos:
16-06-09 00:08 #2502030 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
No soc d'Orba però aço es mes divertit que "La Noria" Remolon Remolon
Puntos:
16-06-09 00:45 #2502306 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Somos un grupito de chicas de Valencia que estamos estudiando exámenes y desde hace unos días seguimos foro Orba con mucho interés, son alucinantes las movidas que tenéis en ese pueblo, os prometemos que este verano vamos a ir a Orba para ver si conocemos al pardalet volaor.
Puntos:
16-06-09 09:58 #2503276 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
IEEEEEEE..... XICONAS DE VALENSIA!!!!

VINIU CAP ACI XE!!!!

AI, QUE ACI D'ESTIU S'ESTÀ MOLT BE.
SI VOLEU CONEIXER AL PARDALET JO NO SE QUI ES, NI GANA, PERO TINC UN PARDALET QUE NO VOLA I ES MOLT GUAPET...

(ES EL TERROR DE LAS NENAS)

SIGNAT: LA FLAUTA MÀGICA
Puntos:
16-06-09 10:45 #2503614 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
FIRMA TIO O TIA QUE SE CREN QUE SOY YO.......... ASUN
Puntos:
16-06-09 11:14 #2503866 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Jo no sé tu el que hauràs estudiat, però jo o sóc ni seré mai del bloc, però he de reconeixer que Saoro a pesar de les seues idees, és una persona amb prou trellat i amb la que es pot parlar, durant molts anys ha estat treballant i com tu dius no estudiava fins que va decidir ja "major" fer una llicenciatura (estudis superiors, per si no ho saps)pot ser per aixó recomana que estudien, ni sóc Saoro ni sóc del Bloc.
Puntos:
16-06-09 12:39 #2504587 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
QUE TAMBE VINGUEN XICS, PERFA, QUE LES XIKES VOLEM CARNETA NOVA.


FIRMAT GALLONET MAGIC I VOLADOR
Puntos:
16-06-09 12:41 #2504601 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Pera vindre, veniu la última setmana de juliol que son les festes populars, i será més facil trobar pardalets volaors.
Puntos:
16-06-09 19:57 #2508258 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Hola des de la Biblioteca d'Orba.

Estimats/des forers/es:

Amb data 11/6/2009 a les 16:56 apareix una llarga intervenció en la que en el paràgraf 5é es diu literalment: "des de que la biblioteca no es mes que un cúmul de llibres que fa de guarderia".

Amb la finalitat, no de crear polèmica, sino d'intentar aclarir esta, des del meu punt de vista, errònia afirmació vull dir tres coses:

Primera. La Biblioteca d'Orba no és cap cúmul de llibres, ja que estos estan ordenats, i no amuntonats que és el que vol dir "cúmul", per a la seua fàcil localització segons les directrius de la C.D.U. (Classificació Decimal Universal).

Segona. La Biblioteca d'Orba tampoc és cap guarderia. Allí poden anar totes les persones que vullguen, ja que és una Biblioteca Pública Municipal, que no restringeix l'entrada per qüestions d'edat.

Tercera. La persona que tinga algun dubte sobre la Biblioteca Pública Municipal d'Orba pot intentar resoldre'l per telèfon (965.58.40.05), per correu postal (C/ Les Escoles,1.03790-Orba), per correu electrònic (bibliorba@gmail.com / bibliorba@ymail.com) o visitant-la personalment. Estaré encantat d'atendre-la.

Salutacions cordials.

Eduard Agud. Bibliotecari Municipal d'Orba.
Ip Registrada
Puntos:
16-06-09 20:52 #2508707 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Que Déu beneïsca aquest foro, xic,xic,xic,
i als foristes també, xic, xic, xic.
Si no funciona açò haurè de fer un exorsisme perquè trobe que hi ha algun endimoniat.
Amén.
Puntos:
17-06-09 10:37 #2512254 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Vos vaig dir que tornaria i ací estic, volant d´un fil a l´altre i d´una teulada a l´altra, però connectant- me a internet quasi tots els dies.
Vaig obrir un punt nou en aquest fòrum, més que nou, una segona part que vaig titular CAPITOL DOS, perquè pensava que tindria molta transcendència, no m´heu defraudat! Quasi 100 intervencions i mig poble mirant-ho. Em batut records d´audiència !
S´heu fixat que hem aconseguit fer d´aquest fòrum que era de 4 amiguets un importantissim punt de connexió i d´opinions diverses de la gent d´Orba.
Em vaig donar de plaç una setmana per vore el que passava i per on eixien els tirs i perdoneu alguns però més d´un s´heu passat quatre pobles.
Posat que sóc un pardalet vec les coses des d´una altra perspectiva i el que més m´ha impressionat vos ho resumeixc d´aquesta manera:

M´has deixat sorprès ASUN, encara que coneixent-mos com ens coneguem des de fa molts anys i compartint fins i tot taula en alguna ocasió, he de ser-te sincer que no m´has defraudat, entres “a trapo limpio” a insultar a no saps qui, si és un jeripollas, jeripuertas, si se la suda a mi marido o si me ha pegado un calentón i no m´he pogut aguantar, però com pots ser tan ordinària? Una persona que ha segut i que aspirava a ser la primera dama del poble d´Orba, t´imagines a la dona de Paco Villar, a la novia de Saoret, la dona de Jaume.... entrar a trapo en un fòrum d´aquestos insultant a no saps qui, segur que hagueren tingut un poc més de classe que tu.
No s´ha volgut per part del pardalet criticar el concepte de reunió d´un col·lectiu, en aquest cas d´obrers, haguera pogut ser d´una altra professió, ni per descomptat a cap obrer en concret, ni al Sr. Àngel Pérez com a obrer, sinó al Sr. Pérez com a polític i precisament la corrupció no vol dir sempre furtar i emportar-se diners públics a casa, d´això aquest paradalet no ha acusat al teu home, si no de jugar brut, a doble banda i de prevaricar. Un polític que forma part d´una taula de contractació i ocupa un silló en els plenaris no pot organitzar ni fomentar i després votar una unió d´empreses encara que el seu nom no aparega perquè falta objectivitat , amb l´agravant en aquest cas de que la U.T.E. que ell va intentar formar no es va presentar i es va atrevir a votar en contra d´uns altres constructors locals (els únics que es van presentar d´Orba) que havien dit per escrit que donaven tota el guany al poble i tenien tots els informes a favor, els personalismes i les manies per damunt de l´objectivitat política.
Però aquest assumpte a mi ja em dona igual, el vaig treure a la llum únicament per que volia que es fera una profunda i meditada reflexió; SITUACIO ACTUAL DEL PSOE A ORBA: DEPLORABLE.
I a partir d´ací vaig a descriure- vos una part important de la meua identitat, promec que és la veritat, en aquest segon article no vaig a jutjar a ningú, excepte al protagonista, ni molt menys ironitzar amb res.
He vist en el fòrum que tiràveu escopetades cap a tots els costats i per el que he parlat amb la gent del carrer també he sentit versions contradictòries.
Vos puc assegurar que no sóc del Bloc i que tampoc sóc del PP ( Deu em lliure), vos puc assegurar que no sóc cap uela que passava pel carrer a eixes hores i vaig apropar l´orella , i també vos garantisc que no sóc cap dels adjudicataris o portaveu per ells enviat, com podeu vore vos he armat un bon cacao mental.
Sóc en realitat una persona de mitjana edat, pare o mare de família (tots doneu per suposat que sóc un home, o no ?), que duc una vida normal com la majoria de gent d´aquest poble, podria ser funcionari/a a temps parcial o no, però per davant de tot he segut, soc i serè un/a SOCIALISTA de peus a cap, sóc una persona desesperada com la majoria dels meus companys i companyes de partit a Orba, de vore que aquest ha segut un poble de majories absolutes del PSOE, Orba ha segut d´esquerres i socialista, part del poble eren emigrants degut a la pobresa que va generar la dictadura del general que e.p.d., arribada la democràcia es va crear un PSOE fort, amb il·lusió amb ganes de governar i ostentar poder en el municipi que tanta falta ens feia, eixa il·lusió i eixes ganes són precisament el que ens ha llevat Àngel Pérez, vares tindre el teu moment que baix la risa et vares coronar líder i ens vares fer prou be, però des de fa anys (molts) en algunes convocatòries electorals municipals jo he arribat a casa i he començat a plorar, així com et dic, a llàgrima viva.
Perdona Àngel, però així de forts són els meus sentiments. Tu has aconseguit que el P.P en Orba obtingués la primera majoria absoluta des de el Franquisme, si aquest fet l´hagueren contat als anys 80 ningú s´ho haguera cregut en Orba, però així és la realitat. Tu has aconseguit que el Bloc ens guanye per una diferència important de vots a les municipals, però els dos partits s´han espavilat ja fa temps, el primer renovant-se i treballant i el segon enviant ben lluny al populista del Palero i posant gent jove i prou bona com Saoret i Miquel. Però tu que has fet Àngel?, posar a Maria “Gerra”, perdó Molines i Pont, això va ser un atemptat contra la intel·ligència de gent mediocre i mitjanament culta com jo i molts més companys i companyes, i ara ho has collat amb l´ impresentable de Moltó, que no els en traguem els socialistes dins les nostres files, i només diu bovades en mitins i plenaris, però com pots tindre a eixa persona de segon. Àngel tu eres el responsable de l´afonament del PSOE a Orba, has fet les coses mal , molt mal, i en política les coses es fan be o mal depenent dels resultats, però com tens la caradura ASUN de dir que “la culpa es de todos”, però què dius??. Per a mi el PSOE local actual no ha de ser el de la Sra Asun insultant i malparlant, això eren altres èpoques, tampoc el de la ineficàcia e incompetència com la teua Àngel, el pardalet volaor sols a tret al principi l´assumpte del teu doble joc com excusa per a demostrar com de viciat i cremat estàs i en política això es paga. M´han decepcionat alguns dels meus companys i companyes participant en el fòrum insultant al rival en aquest cas al P.P., als rics, a uns i altres, vos recorde companys i companyes que en una altra època podíeu anar amb la cara ben alta, avui en dia haguera preferit que en aquest fòrum hi haguéreu segut més humils, que hi haguéreu acaxat el cap i s’hi haguéreu plantejat que ha fallat en allò nostre i de tot això hi haguerem tret conclusions constructives per a nosaltres. Vos recorde que en política tan sols hi ha guanyadors i perdedors i nosaltres som el clar exemple dels últims, gràcies per descomptat al Sr. Àngel Pérez.
El pardalet ha segut una excusa que pot conduir a produir un gran canvi en el PSOE d´Orba. Sols m´agradaría que dins d´uns anys quan governe un altre alcalde del PSOE i jo no arribe plorant a ma casa, sinó rient-me em recordeu com la persona que va iniciar eixe canvi que va portar al PSOE de nou a ser guanyador i orgullós dintre d´un poble d´esquerres com és Orba.

Ara si que m´ agradaria donar per conclòs el tema i que no es creara més crispació entre uns i altres degut al pardalet, sinó el que des de el principi s´ha pretès: concienciar-mos i replantejar-mos moltes coses respecte al PSOE d´Orba.
Jo a partir d´aquest moment em talle les ales , i per favor Asun estàs més guapa callà.

Adéu
Puntos:
17-06-09 11:02 #2512453 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Sin comentarios... si solo te has fijado en los tacos, "yo digo tacos siempre, ademas me los se todos" pero no creo que a ti te importe si soy mas fina o mas basta, no disimules, a ti lo que te pica es otra cosa,y tu sabes que es, por lo mismo que sigues sin firmar, lo dicho a pesar de todo yo te aprecio tio, solo me gustaria un lo siento por decir que Angel es corrupto, "tu sabes que hemos hablado de eso muchas veces" aunque sea anonimo pero una pequeña disculpa, a mi me puedes decir lo que quieras, jamas he ido de lo que no soy, y es de verdad que tengo unos prontos jodidisimos, pero cada uno es como es y por ahora no me cambio por nadie, ni por belleza ni por dinero ni por forma de ser, !que pasa! te jode la seguridad en una mujer, suele pasar, pero es que a mi me han dicho siempre que si te agachas se te ve el culo, !ooooh por Dios! perdon, tus delicados timpanos.... Asun
Puntos:
17-06-09 11:44 #2512826 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
UN DEU PEL PARDALET VOLAOR SIGA QUI SIGA.
Puntos:
17-06-09 12:50 #2513416 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
pero jo vull saber el nom d'aquest pardalet volador??
Puntos:
17-06-09 13:44 #2513974 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Però és que la Asun esta no calla ni baix l´aigua?
En compter de defendre com cal al teu home, cosa que encara no has deixat rés clar només fas que dir bovaes i tòpics que més que demostrar seguretat en una dona, demostres tot el contrari, tin més dignitat collons!!!!
Puntos:
17-06-09 13:47 #2513998 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Però és que la Asun esta no calla ni baix l´aigua!
En compter de defendre com cal al teu home, cosa que no has fet ni ens has deixat rés clar, només fas que dir bovades i tòpics que més que demostrar seguretat en una dona com tu dius, demostres tot el contrari.
Tin més dignitat collons!!
Quina prepotència.
Puntos:
17-06-09 15:45 #2514997 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
No opineu que ASUN es la germana verdadera de Alfonso Guerra, s´han recordeu??
Puntos:
17-06-09 15:47 #2515012 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Pardalet, pardalet, quin socialista de "pura zepa".JA, JA!!!
Soc Maria Berenguer, i has anomenat a ma mare, com si fora una persona inculta. Pot ser que ma mare no haja pogut tenir una carrera, però ja t'havera agradat tenir la cultura que te ella.
Ningú et pot dir que ma mare ha fet ninguna il.legalitat mentres estava en l'ajuntament, tot el contrari en va denunciar unes quantes i pocs li van fer costat. Com son les obres realitzades enfront de marorba. Tant que vos queixeu, i ningu li va donar el seu suport ; ni Bloc i menys el PP.
Pardalet, pardalet, m'agradaria saber qui eres, sols per tenir igualtat de condicions, ja que critiques a persones amb nom i cognom.

No em digues que eres una persona d'esquerres, m'insultes!

Sempre m'han ensenyat que abans de criticar et deus informar, un consell, fes-ho.


Maria Bernguer i Molines
Puntos:
17-06-09 15:48 #2515024 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Chica erótica de Orba necesitaría saber cuánto mide el pardalet del pardalet volaor......sólo por hacerme ilusiones.
Puntos:
17-06-09 16:06 #2515177 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Si tan legal va ser ta mare per què no es va auto-denunciar el chalet dels Massil, sent com va ser CONCEJALA D´URBANISME d´aquest poble, per què vull suposar que ni estava sobre sòl urbà, ni tenía llicencia d´obra amb la tassa corresponent pagada a l`ajuntament, ni cèdula d´habitabilitat, ni res , de res, o siga il·legal totalment, eixe tema es va treure desprès de la moció de censura en el plenari, o no t`enrecordes, posat que tú estaves entre el públic xillant-mos als del BLOC.
S´ha de predicar amb l´exemple, i precisament exemple poc.
Puntos:
17-06-09 16:22 #2515294 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
jejejejejejejejejjeje
Puntos:
17-06-09 16:36 #2515404 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Pues si, ya me voy a callar, no por nada, es que no mereca la pena y mientras no se demuestre lo contrario "lo digo por lo de tu exito en el foro" creo que la mayoria de entradas son tuyas, o sea que tu mismo. y que encima no lo haces tu, o sea "como Ana Rosa Quintana" Vale se acabo, me alegro que para ti sea prepotente, mas vale eso que ser "modosita" Ah! y si quieres aclarar algo, ya sabes, tu mismo que sabes lo mismo que yo. ABUR.............ASUN---------FIN
Puntos:
17-06-09 19:10 #2516770 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
No te hagas muchas ilusiones que o dando la cara... menos te dejara ver el pardalet.
Eixe no te collons.
chica erótica
Puntos:
17-06-09 19:11 #2516784 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
OJALAAAA!!!!!!
Puntos:
17-06-09 20:31 #2517712 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
pero vols dir d'una volta el teu nom???

PARDALET NO VAN A DIRTE RES, SIGUES UN ORBER DELS DE ANTES I DIGUES EL TEU NOM, HO NECESSITA EL POBLE, QUE NO DORMIM TRANQUILS DES DE FA SEMANES!!!!
Puntos:
17-06-09 20:46 #2517877 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Viva Orba, por favor queremos mas del pardalet!

las de valencia
Puntos:
17-06-09 21:27 #2518246 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
mira eixe que denuncia a maria la de gerra, que tingues clar que quan maria va ser concejala d'urbanisme va portar a l'ajuntament d'orba al arquitecte kiko fornes que es un dels millors urbaniste que pot tenir la marina alta, esta clar!!, segon la señora maria baix la seua concejalia d'urbanisme no va dur començar a construir-se la caseta, i que sapigues que ens els massils hi ha molts xalets nous de manera "ilegal" com dius tu, quan la señora maria va ser concejala de serveis socials, fou la primera concejala d'orba en la historia d'aquest poble que acudi a la mancomunitat de serveis, ja que abans no havia anat cap concejal en representacio del poble, i la seva trajectoria com a socialista es intachable, ningu del partit, del vertader partit socialista pot dir res contra ella, ha estat a favor del be del partit; una politica que mai ha tingut pels en la llengua, per qui va denunciar la zona rustica on ui estan les maquines de marorba?? ella, i tots callan la boqueta entre ells els "verds" del bloc, no del bloc de la cupula del bloc, aixi que si voleu parlar de maria primer informeu-se i despres parleu. que no es un mes socialista per dir mes voltes psoe
Puntos:
17-06-09 21:36 #2518309 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Soc Marieta, una altra vegada!
La caseta d'orbeta els dels meus germans i meua. Ja fa mes de !2 anys que la caseta es va començar a construir i, si no t'enrecordes ma mare no estava en l'ajuntament.
Si voleu anar a vore si es legal o no, aneu a averiguar-ho, bonicos.
I amés, es una caseta per a viure i no per a fer negoci.
Aqueix dia del pleno, jo estava, sí, però no xillava a ningú, pot ser estaguera indignà, però no xillava.
Jo no soc ninguna persona que esta en la politica, ni ho pense estar i menys en aquest poble.

Jo respete totes les opinions, totes les sigles, però teniu que respetar als altres.

A part de la caseta del massils hi ha algo més a criticar de ma mare? S'hau clavat amb ella per lo de la caseta?

Ma mare ja fa temps que no esta en la politica. Es normal que si s'enclaveu amb ella, jo ixca a defent-la, es ma mare, i mal si no ho fera.
Lo important es vore si lo dels desagüies son veritat o no, i si es aixina els que estan de regidors que lluiten per a fer justicia, i no clavar-se amb les persones per les seves sigles.

Jo m'agrada respetar totes les opinions, aixó es democràcia!!! Però no puc spoportar que insulten i menys a ma mare.

Marieta

Puntos:
17-06-09 22:03 #2518557 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Sóc una persona que vota al PSOE de Orba i he votat en les útimes també a Angel i en perdonareu pero li done molta raó al pardalet, encara que jo no ho haguera dit en les mateixes paraules, pensé que els socialistes d´Orba ens mereixem uns altres resultats a les municipals, ja em patit massa durant els últims anys. El PSOE que es necessita huí en día pense que no és el de Angel Pérez ni el de María, i vos promet que hi han molts socialistes que pensen com jo, és un moment per a canviar i replantejar-mos el futur, hi ha gent que pensa diferent de vosaltres en el partit i això no és un pecat.
Puntos:
18-06-09 12:33 #2522422 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
No cal que fem cap exorcisme ni que pensem que el foro està endimoniat. Ja sé qui és el pardalet: és el colom de l'Esperit Sant. Estem salvats!!
Engenollem-nos i resem.
Puntos:
18-06-09 18:03 #2525332 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Mha perdut. Qui es eixe tal Molto?
Puntos:
18-06-09 19:01 #2525884 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
pardalet, que rabios que estás, dispares sense tindre ùs de raó ni cap fonament, parles per parlar i omplir la página, a més dius que eres socialista, pues no coneixes el significat de les sigles.
Puntos:
18-06-09 19:54 #2526452 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
al que diu esperit sant, menos ehh.. no comparm a una persona d'eixa categoria tant baixa amb l'esperit Sant, on anem arriber senyor....!!!! jajaja
Puntos:
18-06-09 20:21 #2526698 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
ei va, ja esta be de fer el penca, que s'esta acusant a gent que no se perque ha ixit en aquest foro. Orba jo la flipe amb vosatros!!!
Puntos:
18-06-09 22:06 #2527503 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
va pardalet, más que pájaro eres PESCADO.
Puntos:
19-06-09 15:17 #2532591 -> 2472344
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
TU CREES QUE SERÁ PESCADERO?
Puntos:
22-06-09 09:54 #2548185 -> 2435947
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
asi el mes greu, pero exageradament greu pardalet volador, es qui ha tret els planols de l'ajuntament perque fins jo arribe els planols encara no tenen ni cametes ni ales, algu d'aquest ajuntament no esta sent leial i honrat amb la seva resposabilitat. no se que es el pitjor ni el que pot ser mes vergonyos o inmoral...
Puntos:
22-06-09 16:33 #2550946 -> 2548185
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Ací s'ha parlat molt de l'única obra adjudicada amb llum i taquígrafs; potser per això en parlem. I de les altres obres que hi ha per adjudicar? Encara no s'han adjudicat o se les han quedades els amiguets?
Algú sap alguna cosa?
Puntos:
22-06-09 21:17 #2553740 -> 2550946
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
AIXO VOLDRIA SABER JO QUI VA TREURER ELS PLANOS, ENCARA QUE NO FA FALTA PENSAR MASSA, ES BEN EVIDENT
Puntos:
22-06-09 23:02 #2554572 -> 2553740
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
A mí a estes altures me la bufen els planols,lo que si es veritat es que es que es va voler criticar la adjudicació a qui es va adjudicar i el temps va posant les coses al seu lloc, desde lo clara que va ser la adjudicació i en el seu moment ja vaen tindrer que eixir les empreses en aquest forum a explicaro i pense que va quedar prou clar. Ara s´ha conegut o eixina m´he se dit a mí quines son les persones contractaes per a l´obra, son tots gent jove i del poble tal com es va prometer, i té collons la cosa la majoría son votants o de families arrimades al PSOE, que precisament fou el partit que va votar en contra, tots sabem perque i masa s´ha dit en aquest forum, si l´adjudicatari vera segut Angel Pérez avereu vist molta gent votant del PP o de families simpatizants del PP vera contractat, estic segur que esteu pensant el mateix número que jo ó siga ningú, pero com en esta vida tots no son iguals, ja qui no mira colors polítics a l´hora de donar ganancia.
Ara tregueu l´assumte dels planols, demá será una segrantana que es va carregar la retroexcavadora i damunt anava preñada i despusdemá será una herbeta que han arrancat i que té un valor mig ambiental incredible i mos destroça tot el ecosistema en el que vivím, la cuestió es treureli punta al llapis siga com siga, Orba no camvia.
En resumen 10 punts per als adjudicataris per fer les coses com están fenles respecte al personal contractac, molt bé. Avore quina empresa de fora vera fet lo mateix senyors del PSOE.
Puntos:
22-06-09 23:53 #2554958 -> 2554572
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Jo no és que estiga a favor de ángel, però el que acaba de dir aquesta persona no té molta lògica. Està admitint que els que han rebut l'obra són del pp, però contracten a gent del psoe. El primer que podem vore amb el que ens diu és: pp=empreses; psoe=treballadors, que jo no pense que siga tampoc actualment així, ja que hi ha empresaris que són també del psoe o del bloc, així com també obrers i molts que són del pp. El que no entenc és que diga que són empreses del pp i treballadors del psoe i que estiga criticant que altres no ho farien així. Clar, això te molta lògica, si els del pp donen feina a treballadors votants del psoe, aquests en les pròximes eleccions ho agrairan votant al... pp. És de lògica o no?
Puntos:
23-06-09 07:55 #2555993 -> 2554958
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
madre mia madre mia, no teniu faena no? perque les calfaes de cap que es pegeu. aon arribara aço. esteu superanse cada dia. cuantes bovaes cavallers.
Puntos:
23-06-09 15:15 #2558605 -> 2555993
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
bovaes les teues, el de dalt te tu, es de una de les coses amb mes logica que he llegit.
Puntos:
24-06-09 21:06 #2569414 -> 2555993
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
jo trobe que el peixet encara te ganes de mes jaleo, son masa bovades lo que es diuen de treballadors i empresaris, perque a estes altures tots sabem el significat de cada cosa.
I a més el treballador, treballa siga del color que siga, es a dir del partit que siga, i el empresari si li agrada com treballa i treu resquit de ell pues continuará contractanlo o si no el enviará al carrer. SIGA DEL PP , PSOE O DEL BLOC.
Puntos:
24-06-09 22:06 #2569762 -> 2554958
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
El que no té gens de lògica és el que acabes de dir tú. Del texte teu, que dius si jo he dit això o lo altre, jo no he mencionat absolutament res, és una invenció teua apart, de ser un interpretació totalment subjectiva enfocada a confondre unes paraules, les meues, que son en el escrit de dalt perfectament clares. Hi ha de vore que malinterpretar les paraules i treure les coses fora de contexte és una diversió per a alguns com tú.
El únic que está clar i jo alabe i defenc és la contractació que s´ha fet i està fent-se en l´obra del cementeri per part dels adjudicataris, per què no han distinguit entre fulano ni mengano, i tot el personal contractat és d´orba, quansevol empresa de les altres, que a bon segur hi haguera entrat a fer l´obra si hagueren manat els que tú defens o siga els regidors del PSOE, pense que no ho haguera fet així, perque teníen obligació de treure la gent del paro però no precisament que fora del poble.
I respecte a si els treballadors del PSOE contractats en l´obra en les pròximes eleccions municipals votaran al PP, jo trobe que no, perque li votarán a ta tía que es més guapa.
Puntos:
25-06-09 11:36 #2572764 -> 2569762
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Para ser buen escalador de posiciones, se tiene que tener dotes de inteligencia, saber que se puede aprovechar uno de las circustancias, pero,nunca de la prudencia y de la discrecion, porque se corre el peligro de creerselo y alguna vez tropezar y quedar como un pobre "trepa" de tres un cuarto. PROVERVIO CHINO
Puntos:
25-06-09 16:25 #2575066 -> 2569762
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Al que ha contestat el meu missatge dient que no tenia lògica. Tú pots pensar el que vullgues, igual com ho pense jo; jo puc dir que els del pp contracten a gent del psoe per a que els voten, i tú pots dir que ho fan perque volen. El que no puc consistir és que t'enclaves en ningú de la meva família, perquè jo en cap moment m'he enclavat en ningú de la teva família. Jo sols he dit el que pense sense insultar a ningú. Així és que ensenyat a respectar un poc més a les persones, i sigues una persona adulta. No cal insultar per parlar. Si et pica que facen supossicions sobre el que tú dius t'aguantes i no fa falta que insultes a ningú. Clar?
Puntos:
25-06-09 17:56 #2575872 -> 2569762
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
açi val tot , no veus que es anonim. molta falçetat es lo que hiha. foro bariobajero de merda
Puntos:
25-06-09 21:25 #2577773 -> 2569762
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
si si este foro fa olor.
Puntos:
01-07-09 12:56 #2613773 -> 2569762
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
Algú es creu que l'arreglet del marge de la creu val 90.000€???
Volem saber com s'ha fet l'adjudicació i on han anat a parar els diners que falten!!!
Puntos:
01-07-09 15:09 #2614764 -> 2569762
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
es veritat? a costat 9o.oooe? no meu puc creurer. Quina manera de tirar els diners, han la falta que en te moltiiiisiiiima gent. Confundido Confundido Confundido Confundido
Puntos:
01-07-09 23:45 #2619173 -> 2569762
Por:No Registrado
RE: vergonyos el plan zapatero CAPITOL DOS
No crec que els tiren, simplement els canvien de butjaca. Aprofiten una adjudicació a dit per a omplir-se-les una mica. Collons 90.000€; quasi res!!
Puntos:

Tema (Autor) Ultimo Mensaje Resp
Que van a obrir a la planta baxa de darrere la finca que esta al costat del parque? Por: Orbense 14-01-15 12:25
orbense
2
Asò ja és vergonyós Por: No Registrado 18-12-09 18:27
No Registrado
3
el plan de Z P Por: No Registrado 07-08-09 13:14
No Registrado
8
Vergonyos el plan zapatero en orba Por: No Registrado 06-06-09 12:18
No Registrado
39
Simulador Plusvalia Municipal - Impuesto de Circulacion (IVTM) - Calculo Valor Venal
Foro-Ciudad.com - Ultima actualizacion:07/08/2020
Clausulas de responsabilidad y condiciones de uso de Foro-Ciudad.com