Foro- Ciudad.com

Selva Brava - Girona

Poblacion:
España > Girona > Selva Brava (Llagostera)
09-08-09 21:27 #2905304
Por:louder

urbanitzar Selvabrava
Será molt dificil i costós, já ho sabem, peró tard o d´hora s´aurá de fer i més val que pensém en fer les coses bé una begada comencem.

Já sabem que l´ajuntament ens la ha jugat, que és o ha sigut culpable de moltas accións que ens ha perjudicat i que no decidim perque sempre decideixen uns altres peró alguna cosa tenim que dir en el desenvolupament de SELVABRAVA.

Jó no sé com es gestiona una urbanització i no ho vull sapiguer perque segur que trobo algo fosc peró... mes val pensar que la cambra ho fará bé.

En santi (Santiago massip)el president de la asoc. SELVABRAVA es tindria que preocupar en asessorar a la cambra, sí, també la podem assesorar, HEU LLEGIT BÉ.

Dient-li per exemple, que una vegada obrin carrers voldriem cables de tel.lefon i electricitat soterrats, perque no hi hagi talls de suministre cual bufa el vent o plou, que hi han "Chapuzas" a tot arreu i podriem ser un exemple pels pobles i que una vegada obert carrers no costa més ficar uns tubs i ho tindriem tot de per vida. Paisatgisticament i guanyem i en seguretat i en suministre ¿no trobeu?.

Penseu com podria ser tot i participeu diguent la vostra.
Adeu.
Puntos:
27-11-09 13:19 #3980492 -> 2905304
Por:M-Angela

RE: urbanitzar Selvabrava
Bon Dia.
En primer terme, li vull aclarir, que el Sr. Santi Massip, ja fa dos anys, que està de president a Selva Brava, ho se segur, perque estic jo, hem dic Mª Angels, i el telèfon per poder contactar amb mi, sense cap problema és el 690 07 58 82.
En segon lloc, en aquests moments, estem intentant sortir de la Cambra, degut a la seva mala gestió.
En tercer lloc, puc dir que abans d'entrar jo, com a presidenta, SI, que s'han trobat moltes coses "estranyes", però que si alguna cosa els que estem ara al capdevant de Selva Brava, volem, és que la nostra gestió sigui el més transparenta posible. D'abans no puc respondre, ho sento, però d'ara si.
En quart lloc, intentarem que totes les propostes, per urbanitzar Selva Brava, siguin escoltades degudament, i sobre tot el tema soterrament, el que més.
Espero haver resolt els seus dubtes, i si no és aquest el cas, li prego per favor, hem truqui e intentaré ajudar-lo en tot.
Gràcies.
Puntos:
11-05-14 20:54 #12015044 -> 3980492
Por:jumbo53

RE: urbanitzar Selvabrava
Urbanització Selva Brava.
Este sábado 10 de Mayo, el Alcalde Serafín Santamaria, nos hizo una reunión para ver de dar un empujon a la legalización de esta Urbanización ilegal desde los años 60.
Es curioso que después de 4 años de haber entrado los documentos en el ajustamiento, para el plan parcial de Urbanización, ahora nos digan que no hay nada hecho y hay que empezar de nuevo. Como siempre adelantando nuestro dinero.
Los vecinos están mosqueados, ya han visto varias tomaduras de pelo.
El alcalde dice que será el presidente de la junta provisional. Pero en dos años , si cambia el alcalde, papel mojado.Igual como el anterior, que mucho preocuparse y cuando perdió el cargo, si te he visto...no me acuerdo,.
Ademas la mayoria de vecinos de la urbanización no asistieron, y de los que fuimos, la mayoría no quieren pagar.
Que pasa cuando una comunidad está tan mal atendida, la Generalitat que hace. Pues les obliga a hacer las reformas para mantener la urbanización y legalizarla.
Primero de buenas formas, después por decreto.
Hemos de legalizar la Urbanizacion. y para ello hemos de pagar a todos los burócratas que se nutren del dinero de los trabajadores. Y a los intermediarios que harán que las obras nos cuesten mas dinero del necesario.
Pero que podemos hacer?
No podemos creer en los politikos que solo buscan el poder¡
después d esos años el alcalde se acuerda de los 400 vecinos que llevan mas de 50 años esperando se acuerde de ellos para arreglar las calles intransitables, no solo para cobrarles por las basuras mas de 120 € al año, cobrar el IBI, y la limpieza de la linde de la urbanización. de eso si se acuerdan. Y de pedir dinero. Y votos .
Pero después si te he visto no me acuerdo.
Puntos:

Tema (Autor) Ultimo Mensaje Resp
el bienestar de SELVABRAVA Por: 22-02-12 10:35
louder
5
Simulador Plusvalia Municipal - Impuesto de Circulacion (IVTM) - Calculo Valor Venal
Foro-Ciudad.com - Ultima actualizacion:07/08/2020
Clausulas de responsabilidad y condiciones de uso de Foro-Ciudad.com