Foro- Ciudad.com

la Salzadella - Castellon

Poblacion:
España > Castellon > la Salzadella
02-06-11 10:51 #8033027
Por:dos mes

el meu poble, la salzadella
Les desqualificacions, que s'han fet i es fan a tot l'equip que ha col.laborat en la realització de les fires de la cirera, ja defineixen a les persones que les han dites...

AGRAÏMENTS, a tots els que s`han esforçat, pel i per al poble.
Heu d`estar satisfets i comprendre que alguns no donen més de sí...

P.D.: has fet tu alguna cosa pel poble?
Puntos:
02-06-11 14:43 #8034794 -> 8033027
Por:Arantxa-78

RE: el meu poble, la salzadella
Estic dacort, ara vorem l'any ke be, com será la fira? en tots els colaboradors ke eixiran sera impresionant
Puntos:
02-06-11 17:20 #8035998 -> 8034794
Por:pais valencia

RE: el meu poble, la salzadella
Acte que demostre mes AMOR pel poble que podia fer una persona era no votar a JPS i la gent ho va fer perfecte!! el poble pot descansar tranquil!!!
Puntos:
02-06-11 18:16 #8036486 -> 8035998
Por:vwxyz

RE: el meu poble, la salzadella
Es el missatge més inútil que han obert en anys.
Puntos:
03-06-11 00:01 #8048088 -> 8035998
Por:Si lo se no vengo...

RE: el meu poble, la salzadella
ara que ja maneu ja podeu pegar-vos bufetades pa repartivos els diners que entraran a l´ajuntament com heu fet tot la vida!! el poble pot descansar tranquil!!
Puntos:
03-06-11 01:26 #8048724 -> 8048088
Por:pais valencia

RE: el meu poble, la salzadella
Ya me los pegarem ya!!! pero vatros ya vos les haveu pegat estos quatre anys!!!
Puntos:
04-06-11 09:52 #8056684 -> 8048724
Por:abrirlosojos

RE: el meu poble, la salzadella
anteponer el beneficio personal antes que el beneficio colectivo de este pueblo es lo que ha hecho que no salga de nuevo elegido jps , por que ya me diras tu quien ha hecho mas por nuestro pueblo desde que tengais uso de razon (si es que la teneis)mirar lo que han hecho y mirar como se lo habeis pagado y sabreis por que no tenian ilusion por trabajar a tope para la feria y que se aprovechen siempre los mismos.
Puntos:
04-06-11 16:10 #8058733 -> 8056684
Por:pais valencia

RE: el meu poble, la salzadella
resulte qe tot lo poble esta bobo perque en lo "genial" que ho fet JPS I NO LOS HA VOTAT NI LA FAMILIA,si tant be ho haguera fet haguera tornat a guanya sobrat pero al cagarla tantes vegaes es lo que pase,al carre.
PD: se tindria que fet un monument al JPS per lo "be" que ho ha fet al poble,pa que se recordo este gran alcalde i que les noves generacions de xiqets prenguen exemple! Muy Feliz Muy Feliz Muy Feliz Muy Feliz Muy Feliz ...no te jode
Puntos:
04-06-11 18:14 #8059375 -> 8058733
Por:pacojones2

RE: el meu poble, la salzadella
COMUNICADO DEL AYUNTAMIENTO DE LA SALZADELLA

El equipo de gobierno de la Salzadella, formado por la agrupación de electores independiente Junts per Salzadella, lamenta anunciar oficialmente la cancelación de todos los actos programados para la 4ª Fira de la Cirera, Art i Tradició, que iba a celebrarse el próximo fin de semana 4 y 5 de Junio en nuestra localidad.

La Fira de la Cirera, que tras sus tres ediciones anteriores había conseguido ser una referencia a nivel de la Comunitat Valenciana y una cita ineludible para tantos ciudadanos que nos visitaban año tras año, no será una realidad en su cuarta edición debido a la desilusión generada en los creadores e impulsores de la misma y en los vecinos que, de forma voluntaria y desinteresada, la han hecho posible durante estos tres últimos años.

La agrupación de electores Junts per Salzadella, alcanzó la victoria electoral en el año 2007 tras oponerse frontalmente a un proyecto del Partido Popular que consistía en la construcción de un vertedero de residuos tóxicos y peligrosos en la localidad. Desde el primer año del nuevo gobierno de Junts Per Salzadella se creó la Fira de la Cirera para promocionar las cerezas de la Salzadella, para fomentar el turismo de interior en la comarca del Baix Maestrat, para crear una vía más de ingresos económicos para los establecimientos locales, para que todas las asociaciones pudieran autofinanciarse vendiendo sus productos, para dar nuestro apoyo a la agricultura y la artesanía entre otros, pero también se creó para dar una oportunidad a todos los vecinos de la Salzadella, la de romper con la división y la crispación que el proyecto del vertedero había generado durante la anterior legislatura, e ilusionarnos todos juntos por un nuevo proyecto para la Salzadella, la Fira de la Cirera.

Desde que nació en junio de 2008 y durante las dos siguientes ediciones, la Fira de la Cirera ha ido creciendo de una manera brillante hasta convertirse en un ejemplo a seguir, un esfuerzo colectivo y voluntario de personas anónimas luchando por un mismo fin, por crear un gran evento en la Salzadella, que estuviera a la altura de la calidad de las cerezas que aquí se cultivan y que atrajera hasta nuestra población a cuantos visitantes nos quisieran conocer. El gran éxito conseguido y superado en cada una de las ediciones realizadas no ha sido por casualidad. El cariño con el que se creó y ha ido realizándose la Fira por parte de tantos voluntarios, así como el especial cuidado en todos los detalles, una interesante programación, su organización, o la colaboración de tantos artesanos y artistas que en ella han participado, junto con la calidad de las cerezas de la Salzadella, han contribuido de buena manera a ello.

La desmotivación de los voluntarios junto con la desilusión de los representantes de Junts per Salzadella tras la clara derrota electoral, nos llevó a ponernos en contacto, el martes 24 de mayo, con el que será el nuevo alcalde de la Salzadella, Cristóbal Segarra, con la intención de buscar una solución conjunta. Su respuesta literal fue que él y su grupo no querían reunirse ni tener conversaciones con la agrupación Junts per Salzadella hasta después de la toma de posesión, que será el día 11 de Junio.

Nos sorprende profundamente la actitud posterior a este hecho del Partido Popular de la Salzadella y de algunos de sus simpatizantes. Los mismos que durante los tres años que se ha celebrado la Fira con gran éxito no han colaborado absolutamente en nada, los que han animado a los voluntarios que trabajaban a que no lo hicieran alegando que ya pagaban suficientes impuestos, los que denunciaban judicialmente la normativa de la Fira, los que han despreciado a los voluntarios, los que hacían imposible que todo funcionara a la perfección, han sido ahora y una vez ganadas las elecciones los que defienden a ultranza la celebración del evento.

Lamentamos profundamente las declaraciones públicas de Cristóbal Segarra, próximo alcalde de la Salzadella, en las que nos acusaba de ser mal perdedores por no organizar de nuevo la Fira. Lo que nosotros sabemos, porque así nos lo ha demostrado durante las tres ediciones de la Fira, es que precisamente él y todo su equipo del PP no han sabido madurar la derrota del año 2007 y que esa falta de madurez les ha impedido, a pesar del gran éxito la Fira, unirse, ayudar, colaborar o por lo menos no poner tantas piedras en el camino como las que nos han puesto. También nos ha sorprendido la actitud de Fabián Querol, próximo concejal del ayuntamiento por el PP y entrenador del Racing Club Salsadella quién, y tras rechazar un encuentro ofrecido por el actual alcalde Abelardo Ripoll, convocó una reunión el pasado viernes en nombre de la Junta directiva del fútbol (sin saberlo esta) con todas las asociaciones locales para intentar organizar a la desesperada una Fira por la que precisamente él hubiera podido hacer mucho en los años en los que se ha realizado y lamentablemente no hizo nada.

La conclusión que sacamos de todas estas declaraciones y reuniones es que, el PP y todos sus simpatizantes no han valorado nunca la Fira ni aún habiéndose hecho con la victoria electoral, y que nos han negado continuamente su apoyo o colaboración en las tres anteriores ediciones simplemente por no ser ellos los abanderados de la Fira, por no ser su partido político el que la ha hecho posible. Los que durante tres años, han criticado, han puesto impedimentos incluso jurídicos, y no han colaborado ni ayudado, son ahora los que defienden su celebración. Por el contrario, todos aquellos que con su colaboración la han hecho posible durante estos tres años, entienden la decisión tomada puesto que al igual que nosotros, saben que sin ilusión para crearla, la Fira de la Cirera, Art i Tradició que conocemos no puede ser una realidad.

Estamos muy orgullosos de crear y dar vida a las tres ediciones de la Fira de la Cirera de la Salzadella mientras hemos estado gobernando, y de dar la oportunidad durante tres ediciones a todos aquellos vecinos y asociaciones de la Salzadella de vivirla como nosotros, como un verdadero sentimiento de amor y prosperidad para nuestro pequeño pueblo, una oportunidad para enterrar viejos rencores.

Desde Junts per Salzadella pedimos disculpas a todas aquellas personas que siempre han creído en nuestro proyecto, a los artesanos participantes, asociaciones y colaboradores en general, a las personas que tenían programada su visita a la Feria de la Cereza, y a todo aquel que pueda sentirse decepcionado por esta decisión, y agradecemos enormemente el apoyo de todos los voluntarios que durante tres años han estado trabajando de forma totalmente desinteresada, ilusionados por ayudar a construir una Fira que ha sido excepcional.

Finalmente, la derrota electoral y por tanto, el no apoyo de la mayoría de ciudadanos a nuestros proyectos, propuestas e iniciativas, la desmotivación de los voluntarios habituales e imprescindibles para la construcción del montaje de la Fira, junto con las actuaciones del PP durante la pasada semana y en contraposición a la actitud tomada durante los tres años de celebración de la Fira, han empujado al equipo de gobierno en funciones de la Salzadella a confirmar la no celebración del evento. Puesto que todas las asociaciones locales no han podido llegar a un acuerdo total y común para responsabilizarse y realizar la Fira de la Cirera y entendemos que la Diputación de Castellón (después de sus declaraciones en la prensa) no tiene competencia alguna para realizarla, suspendemos oficialmente todos los actos programados para la celebración de la 4ª Fira de la Cirera, Art y Tradició, un evento muy especial que sin ilusión y con desmotivación es imposible realizar.
Puntos:
04-06-11 21:37 #8060631 -> 8058733
Por:Eugenio Vicente

RE: el meu poble, la salzadella
Muchas gracias por vuestra condescendencia, os agradecemos de corazon todo lo que habeis hecho por el pueblo y os pedimos perdon por no entender vuestro proyecto.
Nuestra ignorancia no tiene parangon en la historia de la democracia y solicitamos formalmente que vuestra inexplicable derrota no se tenida en cuenta y nos perdoneis.
Tambien os pedimos un último favor...no volvaís nunca. Luchad por otros pueblos, otras ferias, otras subvenciones, pero por favor, no volvais.
Es verdad que en este pueblo no estamos preparados para vuestra magnífica gestión, sólo queremos lo que hemos dicho en la urnas...que os vayais.
Es sorprendente que siendo tan ignorantes como somos, no seamos capaces de haceros entender algo tan sencillo...A deu!
Puntos:
04-06-11 23:20 #8061224 -> 8058733
Por:----19

RE: el meu poble, la salzadella
ME GUSTA
Puntos:
05-06-11 01:56 #8061931 -> 8058733
Por:pais valencia

RE: el meu poble, la salzadella
Eugenio Vicente PERFECTE!!! AL CARRE!!!! ANEU AL VOTRE POBLE PERO NO MAREJEREU I MANIPULEREU AL NOSTRE!!!
Puntos:
06-06-11 11:02 #8068502 -> 8058733
Por:pacojones2

RE: el meu poble, la salzadella
Ens mantindrem sempre fidels al nostre poble!!!!!!
Puntos:
06-06-11 14:56 #8070250 -> 8058733
Por:Si lo se no vengo...

RE: el meu poble, la salzadella
EUGENIO VICENTE. Pots traduir-me el teu meravellos text en valencia,potser no sapiges que al meu poble parlem aquest idioma.
Puntos:
06-06-11 18:40 #8072027 -> 8058733
Por:torquemadah

RE: el meu poble, la salzadella
Pa´l subjete Si lo se....
Estimat vei:
Pot ser que cuan tan tret a pasturar aigues vist unes coses alla llunt, son muntanyes y mes enlla viu gent. Eixa gent sabent parlar valenciá y castellá, perque son els dos idiomes oficials que coexisteisen en la nostra comunitat. A mes resulte que el valenciá tampoc es el salsadellí (o siga que no el parlem) y a mes el castellá el parlent uns 400 y pico de milions de persones en tot el mon.
Apart em pareix de g1lip0lla el ficarte un nick en un idioma que no entens. Cuan tornos a la cuadra ho parles amb els altres asses. Avergonzado
Puntos:
06-06-11 21:29 #8073754 -> 8058733
Por:pais valencia

RE: el meu poble, la salzadella
jajjajajaj i el teu nick perque tel fiques en castella? ai mare se note que eres del JPS iluminados
Puntos:
06-06-11 22:17 #8074349 -> 8058733
Por:pacojones2

RE: el meu poble, la salzadella
Ens mantindrem sempre fidels al nostre poble!!!!!!!!
Puntos:
06-06-11 22:37 #8074581 -> 8058733
Por:rrraaa

RE: el meu poble, la salzadella
escolteu.....no sé que pasdse al vostre poble, pero eixe que va eixir anit a la tele, al canal 56 (programa La Finestra)...eixe ha de gobernar el poble??? Qué curtet que és mara meua! D´on l´heu tret? Que no hi ha ningú més? Vaig estar mirant les sues intervesions...i ...IMPRESIONANT Riendote
Puntos:
06-06-11 23:47 #8075447 -> 8058733
Por:ja estic aci

RE: el meu poble, la salzadella
Ara resulte que Abelardo té tres, o, ne son cuatre?, carreres acabades. Ja está be, de descreditar a persones del poble, jo també vaig vore el programa i m`apareix que ho té bastant clar, sobretot lo de l`auditoría, que tanta temo vos fa. Ah, i també vaig vore televisió Ulldecona, parlant (no massa bé), d`eixe que tu tant vols i que ens ha deixat en ridícul éste cap de semana.Et recordo, per si no va eixir al programa La Finestra, JPS -100.
Puntos:
06-06-11 23:52 #8075515 -> 8058733
Por:torquemadah

RE: el meu poble, la salzadella
Escolta menopaus1ca de rrraaa. Eres una tia molt llesta, pero parles molt i no aportes res. Et recordo que l'alcalde és un mes de l'ajuntament y es
governe entre tots, almenys és honrat. Res a veure amb aquesta estructura de secta del JPS que us té a tots menjat el cervell, si us diu el Abe que vos tireu a un pou, segur que ho feu.
Puntos:
07-06-11 00:32 #8075921 -> 8058733
Por:Si lo se no vengo...

RE: el meu poble, la salzadella
Pa´l subjecte torquemadah. Potser que pasturara junt en ta mare.Si vols que mos insulterem no tinc cap problema.
Puntos:
07-06-11 15:34 #8079536 -> 8058733
Por:pacojones2

RE: el meu poble, la salzadella
me dones/eu pena, colla de llepaculs incults!!!
Puntos:
07-06-11 16:51 #8080269 -> 8058733
Por:Arantxa-78

RE: el meu poble, la salzadella
este foro se esta desmadrant, en este nivell de descalificacions jo ja no entre, la cultura general es obvia
Puntos:
07-06-11 19:02 #8081410 -> 8058733
Por:una rua

RE: el meu poble, la salzadella
Pais Valencià:
Un comentari totalemt desafortunat el teu: "hasta una persona en sindrome de dawn ho faria millor".
Crec que fent aquesta comparació t'has equivocat de totes totes. No crec que les persones amb aquesta deficiència, ni cap altra, es tinguen que vore involucrades en cap tipus de comentaris. COMENTARI MOLT DESAFORTUNAT!!!

I per a la teua informació és diu "sindrome de down"
Puntos:
07-06-11 20:07 #8082038 -> 8058733
Por:torquemadah

RE: el meu poble, la salzadella
pais valencia, borra el teu misatge es ofensiu i no ve a compte. Diabolico
Puntos:
07-06-11 20:51 #8082545 -> 8058733
Por:pais valencia

RE: el meu poble, la salzadella
Ja he borrat el mensatge demane perdon si he ofes algu,pero era una expresio per a definir la mala gestio del govern del JPS
Puntos:
07-06-11 21:33 #8082971 -> 8058733
Por:ja estic aci

RE: el meu poble, la salzadella
ben fet, no era una expressió acertada, el important es saber rectificar, enhorabona pais valencia. Una salutacio.
Puntos:
07-06-11 21:36 #8083009 -> 8058733
Por:vwxyz

RE: el meu poble, la salzadella
Sí, per lo vist a este foro, hi ha un que no sap rectificar... que trist, i quina feina.

Ben fet país valencià, una bona decisió, i tots comprenem que no anava en mala intenció.
Puntos:
07-06-11 22:44 #8083717 -> 8058733
Por:pacojones2

RE: el meu poble, la salzadella
no es tracte de rectificar, es tracte del tipo de personatge que és per tal d'escriure una cosa així, poca cultura, poc enteniment, molta rabia i molta mala llet, ignorància... t'animo a que el tornes a escriure per a que tots puguem vore el personajillo que estas fet per utilitzar a dia d'avui eixa asquerosa expressió..., està clar que amb gent com tú al poble passo lo que passe, pobra salzadella, i a tots els demés que li aplaudiu la rectificació i tant amics, no m'extranye la vostra hipocresia per que ja m'heu demostrat també que heu aplaudit moltes altres barbaritats...animos i a fer el poble gran!!!!
Puntos:
07-06-11 22:48 #8083777 -> 8058733
Por:vwxyz

RE: el meu poble, la salzadella
Segur que tú no t'has equivocat mai.

Segur que tú tens més cultura, més enteniment, menos ràbia i menos mala llet, ignorància i menos punts suspensius.
Puntos:
07-06-11 22:50 #8083820 -> 8058733
Por:pacojones2

RE: el meu poble, la salzadella
del tot segur Guiñar un ojo
tant segur com que tu et creus el millor del poble i de barna, i tant segur com que saps que no ho ets... Riendote
Puntos:
07-06-11 23:18 #8084127 -> 8058733
Por:pais valencia

RE: el meu poble, la salzadella
pacojones2 com eres un superhombre perfecte tens la missio de salvar el poble de les garres del maldito PP,presentat a alcalde dasi 4 anys,pero ves en ojo avore si te cau un altre -100,jajajaj
Puntos:
07-06-11 23:31 #8084291 -> 8058733
Por:pacojones2

RE: el meu poble, la salzadella
y cien gaviotas donde iran amigo de la comunidaz valenciana, dimelo tú cien gaviotas donde irán?


Puntos:
07-06-11 23:34 #8084331 -> 8058733
Por:pais valencia

RE: el meu poble, la salzadella
doncs poden anar perfectament a salzadella a traure 100 vots mes que JPS I FER QUE PLOREU UN RATET Sonriente
Puntos:
08-06-11 23:41 #8101235 -> 8058733
Por:vwxyz

RE: el meu poble, la salzadella
Si si si si... el recurs fàcil de sempre.

Vatros continueu sent fidels al vostre poble, a la vostra manera... liant-la, insultant-vos, descalificant-vos, etc, etc... Això sí, sempre amb el nom ben tapadet pa que ningú veja qui s'amague detràs d'eixa merda de comportament. Hipócrita. Argumentat més pa la próxima.
Puntos:
08-06-11 23:48 #8101314 -> 8058733
Por:torilladefairi

RE: el meu poble, la salzadella
tots estos que au estat callats i ara parleu me doneu ganes de ana a la vinya a cagá. lo poble de ara no te res a vore en aquell poble que mos van dixa tots los vostres pares. ya u sabeu ya pero eixe odio que vos hau dixat ficar dins no vos u dixe vore, lo fanatisme no vos ha portat a res mes que a dixavos en evidencia i estos cuatre anys ya u vorem. natros tranquils i a vore les xarlotaes que no ne seran poques
Puntos:
08-06-11 23:54 #8101395 -> 8058733
Por:assabentat_

RE: el meu poble, la salzadella
estic amb tu torilladefairi.
Puntos:
09-06-11 00:01 #8101477 -> 8058733
Por:ja estic aci

RE: el meu poble, la salzadella
ala pos, aneu los dos a la vinya, pero agafadeig de la maneta, la vinya que siga vostra, estireu de la cadena, no tierereu els papers al bancal del vei, no siga el cas que ahi escomenso la xarlotada. JPS-100.
Puntos:
09-06-11 00:39 #8101784 -> 8058733
Por:torilladefairi

RE: el meu poble, la salzadella
primera xarlota
fe riure al ball intentan salva no sabem lo que mentres latre se tocava les castanyes a mallorca, ya am recuperat les vostres tradicions del poble dos xarlotaes i a fe riure i avan. lo retras pal poble sera acollonan i ya seu saben. ara tots a ascampa la marea
Puntos:
09-06-11 10:45 #8103144 -> 8058733
Por:gallimo

RE: el meu poble, la salzadella
De veritat es que no comprenc que creieu que au fet al poble. Que si ara no es pareix en res al que mos van deixar els nostres pares, que si lo retras sera acollonan. Pero on vos creiu que eu deixat vatros al poble.
Lo eu deixat en un ridicul nacional, lo eu deixat en un catastro que mos anira ofegant, lo eu deixat en un bancal per a ficar les caravanes que mai vindran (i els diners que ha costat de acondicionaro), lo eu deixat en prestecs per tottes parts, lo eu deixat enguerrat, separat i odi. Eu governat com a dictadors i creien que el poble era vostre per a fer realitat tots els pardalets que teniu al cap. Pero cosa práctica cap ni una. Diabolico Diabolico Diabolico
Puntos:
24-06-11 14:41 #8228698 -> 8058733
Por:assabentat

RE: el meu poble, la salzadella
no saben... no contestan...
Puntos:
24-06-11 15:53 #8229078 -> 8058733
Por:gallimo

RE: el meu poble, la salzadella
Si saben Batanera, però no tenen ganes de perdre mes temps amb les vostres favades. Diabolico Diabolico
Puntos:
24-06-11 16:56 #8229528 -> 8058733
Por:Arantxa-78

RE: el meu poble, la salzadella
Tornali en lo catastro, et comunico que la revisió del catastre, la va demanar el ajuntament anterior a JPS (cosa que trobo be) perquè feia molts anys que no es revisava. Si es va incorrer en algun error, per part de la administracio,perque per part de JPS ja ho estan mirante els actuals governants, es fa ficar un advocat per fer una queixa colectiva, però lo que no era de recibo era que persones en una casa gran i llustrosa pagaren com si fora un bancal, quan el reste de la gent pagava correctament.
Puntos:
24-06-11 23:46 #8232201 -> 8058733
Por:tocam_la_figa

RE: el meu poble, la salzadella
con el general esto no pasaba

VIVA FRANCO!!!

Puntos:
29-06-11 18:10 #8262240 -> 8058733
Por:yo el barbut

RE: el meu poble, la salzadella
Xa Nacho! Sense ànim d'ofendre. El que has de fer es no entrar més a este foro xq no se trau res de bo. No te ratllos. Es q done la sensació d q entres xq t'agrade el "mambo" (tu ja m'entens). Xq te punxen a posta.
Puntos:
29-06-11 22:06 #8264074 -> 8058733
Por:vwxyz

RE: el meu poble, la salzadella
Tranquil, tranquiiil. No t'alteros home. A tú qui t'ha dit que jo estic ratllat? Pot ser ho parega perque en 3 minuts en solto 10000. Però això és normal en mi. Tot el que puguen dir a este foro, no és absolutament res. Si tots els problemes foren mariconaes d'estes, viuria feliç i tranquil.

En este foro, lo que hi ha és molt de pájaro solt, i s'ha de corregir això. No pot ser que la gent es penso que estan per damunt de tots i poden dir impunement el que els done la gana. Si això fora així (el pueblo sin ley), jo entraria en un nick fals (cosa que no faig, al contrari del que se pensen tots), i me cagaría en tots un per un.

Salutacions
Puntos:

Tema (Autor) Ultimo Mensaje Resp
12 MILLONS AL ANY EN SUELDAZOS, I DESPRE SE QUEIXEN DEL POBLE, QUE DEUEN DIR DELS DE Castelló Valencia i alacant? Por: Toro sentado 15-06-10 15:02
Toro sentado
0
Aznar vindra al poble, en un principi, el dimarts de festes Por: No Registrado 30-01-08 15:31
auela
9
Simulador Plusvalia Municipal - Impuesto de Circulacion (IVTM) - Calculo Valor Venal
Foro-Ciudad.com - Ultima actualizacion:08/08/2020
Clausulas de responsabilidad y condiciones de uso de Foro-Ciudad.com