Foro- Ciudad.com

Sant Vicenç dels Horts - Barcelona

Poblacion:
España > Barcelona > Sant Vicenç dels Horts
21-07-13 08:10 #11445476
Por:No Registrado
El paro en svh - ¿verdades o mentiras? 1ª parte
Adjuntamos el siguiente enlace de la web del Ayuntamiento de Sant Vicenç dels Horts:
https://ww.svh.cat/actualitat/noticies/el-ple-de-juliol-aprova-per-unanimitat-dues-propostes-per-lluitar-contra-latur-juvenil.html
En esta noticia, se puede leer que el pleno del equipo de gobierno aprueba dos medidas con la finalidad de lucha contra el paro. Concretamente son dos medidas:

La primera:
La primera moció demana al Govern central que transfereixi a la Generalitat de Catalunya l’import compromès per a polítiques de promoció econòmica i de creació d’ocupació adreçades especialment als joves; reclama a la Generalitat que posi en marxa un pla de xoc contra l’atur juvenil el més aviat possible, amb indicadors que permetin avaluar el seu compliment; insta les administracions a incrementar els recursos destinats a la recerca, i demana als governs de l’Estat i de la Generalitat la convocatòria de taules de diàleg amb els agents socials.
Este párrafo traducido al castellano viene a decir que el equipo de gobierno no va a hacer directamente, más bien le pasa las responsabilidades a otras AA.PP.

La segunda:
La segona proposta de mesures contra l’atur afegeix el suport de l’Ajuntament al Ple monogràfic sobre la situació actual de la joventut a Catalunya que se celebrarà pròximament al Parlament. També acorda impulsar des de l’Ajuntament mesures contra l’atur juvenil que impliquin totes les àrees municipals de manera transversal, prioritzant les polítiques de promoció econòmica i creació d’ocupació adreçades als joves, a més d’instar la Generalitat a donar continuïtat laboral als orientadors del Servei d’Ocupació de Catalunya.
La traducción viene a ser más o menos la misma, en este caso dan soporte a no se sabe muy bien que, pero hacer algo directamente, nada de nada.

Poco parece importarles a los políticos de esta localidad la situación laboral, con los índices de desempleo más altos del Baix Llobregat, y para colmo se llenan la boca de grandes medidas contra el paro, que en la práctica terminan siendo papel mojado.

NO TE CREAS SUS MENTIRAS
Puntos:

Tema (Autor) Ultimo Mensaje Resp
El pueblo de Junqueras es del de más paro del Baix Llobregat Sant Vicenç dels Horts tiene una tasa superior al 21 por ciento Por: No Registrado 15-07-14 14:16
No Registrado
1
Svh sigue batiendo record - tasa de paro mÁs alta de la comarca Por: No Registrado 20-09-13 08:30
No Registrado
0
El paro en sant vicenÇ dels horts sube en agosto un 0'98% Por: No Registrado 18-09-13 08:33
No Registrado
0
El paro en svh - ¿verdades o mentiras? 2ª parte Por: No Registrado 21-07-13 08:12
No Registrado
0
Simulador Plusvalia Municipal - Impuesto de Circulacion (IVTM) - Calculo Valor Venal
Foro-Ciudad.com - Ultima actualizacion:08/08/2020
Clausulas de responsabilidad y condiciones de uso de Foro-Ciudad.com